نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پول

چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۰۶:۰۴ ب.ظ

سلام

 

قدیما فکر میکردم که دلی کار انجام دادن بهترین چیزه و پول چیز کثیفیه ولی الان دارم متوجه میشم که اتفاقا پول تمیز ترین راه انجام دادن کار با آدماست و دلیلشم اینه که جایگاه ها رو مشخص میکنه و انتظارات رو حداقل میکنه و کمک میکنه که انتظارات بیش از حد و خارج از کنترل نشه.

و رفتار دوطرفه هم سر جریان پول میشه و اگه رفتار مناسب نباشه یا پول درست رد و بدل نشه میتونه قطع بشه. اینجوری هر دو طرف میدونن که باید رفتارشون رو درست نگه دارن و کارشون رو درست انجام بدن وگرنه هیچ دلیلی برای تجربه ی احساسات سخت نیست.

  • ظریف

نظرات (۸)

ولی اینجا کار با حقوق نمیخونه -__-

پاسخ:
نمیدونم. ارزش گذاشتن رو وقت هم کار سختیه نه؟

وقت ؟

میفروشم

کسی میتونه بخره :)))

کل عمر باقی مونده ام منهای 5 روز /:

پاسخ:
پس تمام خواسته هات و اختیارت رو حاضری تحویل بدی؟ مطمئنا خریدار داره.
  • مسعود کوثری
  • از نظر همه پول بده ولی همه دنبالشن :دی

    پاسخ:
    پارادوکسه برای خودش

    منظورتون اینه که خودم در اختیار یکی دیگه باشم ؟

    نه

    منظور من این بود که عمر و وقت و بفروشم حیح

    پاسخ:
    وقت رو که نمیشه فروخت بری تو فریزر وقتت رو یکی دیگه استفاده کنه. وقت رو فروختن یعنی اختیار رو فروختن.

    نه خب من علمی تخیلی فکر کردم 0__0

    یه چیزی تو مایه های فیلم in time

     

    اگه قرار باشه زنده باشم ، چرا در اختیار یکی دیگه باشم

    مگه مغز خر خوردم XD

    پاسخ:
    فیلم نسبتا واقعی ای بود.
    از این که چقدر آدما وقت دارن مصرف کنن.
    خب پول میخوای. خودت گفتی

    تا وقتی هدف معنوی( منظورم مذهبی نیست) پشت اون پول درآوردن؛ نباشه 

    واقعا آدم بعدش میگه خب که چی و میفته روی دور باطل

    این رو یه دوستی میگفت و بنظرم کامل درسته

    پاسخ:
    موافقم. میفته به مصرف گرایی و مرهم گذاشتن روی درد وجودش با عوض کردن وسایلش و خرید کردن

    به نظرم حق گفتید

    پاسخ:
    ممنون. فکر میکنم کسایی که مثل شما شغلشون سرویس مستقیم به آدماست خیلی بیشتر اینو درک میکنن

    سلام

    یه پیغام داشتم

    به زری ...

    سلام

    هرچی منتظر موندم یکی بپرسه اون ۵ روز چرا منها؟ نپرسید. اینه که گفتم خودم بیام کامنت بنویسم. اگه اومدی، دیدی، خواستی، بگو چرا و چگونه :)

    پاسخ:
    سلام
    امیدوارم ببینه و جواب بده ولی حدسم بود ۵ روزش رو استفاده کنه مرخصی بگیره و زندگی کنه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی