نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فراسو

پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۸ ب.ظ

 

سلام

 

این موسی که میبینید بیشتر از ده ساله شاید که باهامه و دوره های مختلف زندگی رو باهاش گذروندم. موس نوری هست و نیاز به موس پد داره. به جای موس شرکت که لیزری بود اینو داشتم استفاده میکردم و زیرش یه تیکه کاغذ میزاشتم یکی از همکارا گفت که خب یه موس پد بزار برات پیدا کنیم. گفتم یکی خونه دارم ولی پیداش نمیتونستم کنم. یه موس پد کهکشان و ستاره ای بود که از محل کار قبلیم که خارج شدم دیگه پیداش نکردم. یادم نیست چی کارش کردم. خلاصه رفتم و یه ماوس پد با طرح فرش کاشان پیدا کردم و الان موس فراسو made in Iranم روی فرش ایرانی حرکت میکنه :)

 

این موسیقی متن فیلم یک حبه قند که بین فیلم های ایرانی واقع تصویر سازی خاصی داشت و با داداشم وقتی دیدیمش هر جفتمون مونده بودیم مگه میشه؟ هم موسیقی متن و کارگردانی زیبایی داره.

  • ظریف

نظرات (۹)

فراسو تولید ایران نیست،چینیه به سفارش شرکت فراسو

اون وقتا کارت گرافیک هم یادمه وارد میکرد اسم فراسو میزدن روش😐

پاسخ:
گفتم یه کامنت اینجوری حتما میبینم :)

زیر موسی عه خیلی خوشگله :"""

زیر موسی XDD مثل رو فرشی

پاسخ:
مرسی مرسی!

موسی (ع) با عصاش دستتو بگیره و از دریا عبورت بده ان شاءالله

پاسخ:
از داستان موسی (ع) یادگرفتم که درخواست کنم:
رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی  وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِنْ لِسَانِی 
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • چه زیر موسی کار درست و زیبایی

     

    پاسخ:
    ممنون خوشحالم دوست داشتی

    آفرین عالی بود

    پاسخ:
    ممنونم

    این موس‌های فراسو انگار مرگ ندارن خیلی سگ‌جونن:))

    پاسخ:
    :) حس خوبی هم داره کار کردن باهاش دست رو ادیت نمیکنه

    خدایی خوشگله

    مبارکتون باشه

    پاسخ:
    ممنونم :)

    اینبار باید موس فراسو بگیرم :) شاید این زود خراب نشه. 

    پاسخ:
    امیدوارم الانم به همون کیفیت باشه کاراشون

    دلنشین... یاد صحنهٔ آخر کمال‌الملک افتادم.

    پاسخ:
    خیلی زیبا بود :) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی