نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اثر انگشت

شنبه, ۳ دی ۱۴۰۱، ۰۵:۳۸ ق.ظ

 

سلام

 

از شمعی که روی میزم بود قطره های پارافین روی میز ریخته بود و تکه ای که سرد شده بود را کندم.

سمتی که به میز چسبیده بود لایه لایه سرد شده بود و اثری مانند اثر انگشت بر سطح آن شکل گرفته بود.

با خودم گفتم که شاید نشان از این است که اثر انگشتان دست من،

از شمعی که خالق برای روشن کردن اتاقش روشن کرده بود،

شکل گرفت

زیبایی آن در این است که خالق، نیازی به دخالت در جزییات ندارد

در چهارچوبی که خلق کرده خودش را ابراز میکند و باقی ماجرا، 

با جادوی زیبایی آفرین آفریده اش شکل میگیرد.

و هر کدام از آفریده ها، برای خود یکتا میشوند

  • ظریف

نظرات (۳)

  • میرزا مهدی
  • سلام

    احسنت عالی گفتی برادر

    پاسخ:
    ممنون. خوشحالم مورد پسند بوده
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • چه تعبیر عجیب و زیبایی!

    پاسخ:
    متشکرم 
  • هلن پراسپرو
  • "اثر انگشتان دست من،

     

    از شمعی که خالق برای روشن کردن اتاقش روشن کرده بود،

     

    شکل گرفت"

     

    شبیه یه هایکو بود:)))

    پاسخ:
    رفتم و سرچ کردم تا ببینم هایکو چیه :)
    مرسی 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی