نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سلامتی

جمعه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴ ب.ظ

سلام

 

به سلامتی پدر هایی که بچه های خودشان را روی دست هایشان نگاه داشتند

بچه ها را بالا انداختند و به آنها طعم اعتماد و پرواز را چشاندند

شاید که اگر بچه ها به نور لامپ نزدیک سقف رسیدند، تابش پرتوهای نور را از نزدیک حس کنند،

و وقتی که بازگشتند، بتوانند روشنایی در چشمانشان با خود بیاورند

 

  • ظریف

نظرات (۵)

  • ماه توت‌فرنگی
  • ظریف؟

    پاسخ:
    مرسی از ظرافت دقتت ;)
    خیلی وقته مهدی بودم. گفتم یه مدت ظریف بشم ببینم چه تغییری میکنه
  • ماه توت‌فرنگی
  • به نظرم از اول اول هم ظریف بودی. از پست‌هات مشخصه. 

    پاسخ:
    مرسی:)

    حالا مضمون پست به کنار ولی این بچه بالا انداختن خداییش خیلی کار خطرناکیه:)

    پاسخ:
    آره، اعتماد بالایی میخواد

    روزتون مبارک

     

    پاسخ:
    ممنونم :)

    خیلی زیبا بود کیف کردم 

    پاسخ:
    خوشحالم مورد پسند بوده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی