نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

Together we will live forever

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۴:۱۴ ق.ظ

سلام

 

 

 

آهنگی از فیلم زیبای The Fountain که احترام خیلی زیادی براش قائلم و تو این پست کمی راجع بهش نوشتم.

 

دوست داشتم با شما به اشتراک بزارمش. چون ماها قرار نیست هیچ وقت دیگه از بین بریم. ماها همین که وجود داریم یعنی هیچ وقت از بین نمیریم و فقط قراره بالا و بالاتر بریم.

ماها خداییم.

ممکنه که ماده ی دنیا یه روزی تاریک بشه و ستاره ها خاموش بشن و آخرین سیاه چاله ها هم طی تابش هاوکینگشون تصعید بشن و برن،

ولی چیزی که هست اینه که ماها ماده نیستیم و ماها این آگاهی ای هستیم که زندمون کرده. اون هست که همیشه هست و به این دنیای محدود، محدود نیست.

 

ماها برای همیشه زنده ایم. این آهنگ رو باهم گوش بدیم

https://www.youtube.com/watch?v=SjVO2t8BH9w

  • ظریف

نظرات (۲)

احیانا فیلم لوسی رو دیدین؟! تئوری که واسه فیلم درست شده بود، شبیه همین حرفای شماست. چیزی که حتی بعد از بین رفتن جسم و ماده میمونه اگاهیه. البته منظور مرگ نیست. اون ۱۰۰٪ فعالیت مغزی که تو فیلم نشون دادن و بعدش درباره از بین رفتن لوسی و اون پیامی که واسه پلیس اومده بود: من همه جا هستم. گرچه من آدمی نیستم که زیاد ازین چیزا سر دربیارم ^^ ولی چقدر میتونه یه فیلم تخیلی به فرضیه‌ها نزدیکمون کنه؟ 

پاسخ:
بله دیدم خیلی فیلم خوبیه. راجع به روند خدا شدنه و من به این فیلم تخیلی نمیگم. خیلی واقعی تر از خیلی فیلماست. یه موضوعی رو داره برامون باز میکنه که آگاه بودنمون اون مسیری هست که به سمت تکامل میبرتمون. این فیلمه رو تا حدودی خودمون هم میتونیم تجربه کنیم با دارو هایی که فعالیت مغز رو زیاد میکنن مثل لوسی یا همون اسید یا ال اس دی. مرسی :)

اصلا دوست ندارم همچین چیزیو تجربه کنم^^ 

اول: به نظر ترسناک میاد. همه چیزش دوم: مواد مخدره مثلا! کلا تجربه دارو‌ها و موادی که روی مغز و روان اثر میزارن تجربه خوبی نیست به نظرم.

 

 

 

 

پاسخ:
قبول دارم. برای وقتیه که آدم احساس نیاز بکنه به دیدن دنیا از بیرون. در غیر اینصورت خیلی ترسناک حتی میتونه باشه یا به آدم آگاهی ای بده که باعث اذیت شدن بقیه بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی