نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فرهنگ خود زنده

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۴۲ ب.ظ

سلام

 

آخر هفته چند روز پیش داشتم برای خودم راه میرفتم و نم بارون داشت میزد و هوا خیلی خوب بود.

آهنگام رو گذاشته بودم خودشون برای خودشون پلی بشن. اصلا نمیدونم از کجا داشتن پلی میشدن. شاید یکی از کانالای تلگرام بود.

یهو دیدم یکی از آهنگای یانی اومد بالا. اولش فکر کردم Felitsa هست و بعد که یکم دقت کردم دیدم The End of August هست!

یکم طول کشید تا متوجه بشم که بببللهه در انتهای آگست هستیم و همونطور که قبلا گفته بودم، چند سالی بود سعی میکردم این رسوم شخصی رو برای خودم داشته باشم. مثلا آخر آگست ها این آهنگ رو گوش کنم چون یانی رو خیلی دوست دارم و خاطره اش رو همیشه برای خودم زنده نگه دارم. چون بنظرم از آدم های بشدت متصلی بوده که عمق اتصالش رو میشه از کارش دید.

برام جالب بود که انگار خود این رسم کوچیک امسال با این که حواسم بهش نبود خودش رو زنده نگه داشت و خود به خود این آهنگ پلی شد.

 

  • ظریف

نظرات (۵)

پیشنهاد من به شما خواندن کتاب پیشگویی آسمانی یا دیدن فیلم آن  است.

البته کلا احساس می‌کنم تو این فازا هستید خودتون😅

پاسخ:
یه دوستی گفته بود کتابشو بخونم! ولی همون فیلمش رو دیدم!
آره با همون فازا سعی میکنم زندگی کنم!

من تازه بهش ورود کردم. خیلی اتفاقی و عجیب! دقیقا مثل کشف و شهود اول!

پاسخ:
:)! یونیورس با آدم حرف میزنه. منتهی خیلی وقتا معلوم نیست دقیقا چی میگه!

این رسوم شخصی اینطوری، خیلی زیبا هستن :))

آهنگ خیلی زیبایی بود این The end of August :))

پاسخ:
مرسی. خوشحالم دوست داشتی

بارووون؟ خدایا من میمیرم از حسرت T_T 

من عاشق یانی امممم عجب ترکیبی :))))

پاسخ:
:))) آره واقعا خودمم اشک تو چشمام جمع شد

می میری یه آدرس غیر یوتیوبی بذاری؟ :)

یادم بمونه برم خونه دنبال بگردم دان کنم ببینم چجوریه :)

پاسخ:
نه صرفا دوست دارم از یوتیوب لینک بزارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی