نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دوباره

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۵۵ ب.ظ

سلام

 

جاتون خالی واقعا، چهارشنبه هفته پیش تزم رو دفاع کردم. 

اگه شکلای visio ام بدردش میخوره، برای کشیدن مدار و ... میتونه ازینجا بگیره. یک استنسل هست برای مدار کشیدن. دو تا فایل هم هست که چند تا شیت توشون هست. 

http://bayanbox.ir/download/6547316463197217853/drawings-thesis-backup.zip

روزای عجیبی بود. شبیه همون روزای آخر ایران بود. 

نوه گلن کلی گریه کرد. یه ساعت طول کشید تا خداحافظی کنم. (دقیق تر نزدیک 3-4 ساعت کل اون شب داشتم خداحافظی میکردم ازش). 

ولی خب 2 ساعت رانندگی بین دو تا شهر.

-------------------------------------------------------------

تولد یکی از بچه ها بود که هم-آزمایشگاهی بود، الانم تو همون شرکتی که کار گرفتم همکارمه و همچنین همخونه ایش هم شدم :))

پسر جالبیه، اهل دل هست و بزودی تو ویدئو های جدید میادش...

خلاصه که از دست وسایلم راحت شدم و کل وسایلم دو تا چمدون شد. یه چمدونم موند شهر خودمون و یه چمدون رو هم تو ماشین انداختیم رفتیم تولدش. 

---------------------------

بعد کلی وقت جوجه کباب گرفته بودن بچه ها. 

من که خودم حال و حوصله درست کردن غذای درست حسابی و غذای ایرانی ندارم، تنوع خوبی بود. 

البته که سرد بود :))

---------------------------

ببینیم ازینجا ببعدش چشکلی میشه. کرونا هم کم کم تو کشور همسایه شروع شده. شاید آخرین جوجه کباب زندگیم بوده باشه :)))

  • ظریف

نظرات (۱۹)

آه... دفاع! تو از کدام ماه می‌رسی؟ خیال دیدنت چه دلپذیر است |:


+مبارِکدون باشِد. [:

پاسخ:
میاد میاد!
ممنونم!

مبارکه دفاع و مهاجرت و تولد و ‌کرو.. ا نه دیگه این مبارک نباشه:)

پاسخ:
ممنونووونم! اونم خیره :)
  • فاطمه حسینی
  • به به دیگه 

    خوش گذشت پس :)

    عه راستی چند یوتیوبتونم سابسکرایب کردم

    پاسخ:
    ممنونم! آره خوب بود
    تشکر!
  • فاطمه حسینی
  • * اصلاحیه : چنل 

    /: و اینم جا موند : موفق باشید

    پاسخ:
    بنظرم اونم درسته :)
    ممنونم! همچنین

    سلام 

    مبارک باشه دفاع و ... :)

    پاسخ:
    سلام! ممنونم، ایشالا قسمت همه منتظرای دفاع :)

    چه هفته‌ی فشرده‌ای بوده :))

    مبارک باشه دفاع و بعدم کار جدید و همه‌ی اینا :)

    موفق باشین :)

    پاسخ:
    ممنون! آره هفته ی جالبی بود :) 
    ممنونم ایشالا دفاع شما!

    به سلامتی...منم اون بخش کار پیدا کردنش رو ارزو میکنم...کاری که پیدا کرده بودم هفته پیش کنسل شد و من موندم و من...

    پاسخ:
    ای بابا. ایشالا زود تر درست میشه حتما
  • پرینازم گلزارآذری
  • این نت 

    پاسخ:
    کدوم نت؟؟

    سلام

    خیلی هم خوب که دفاع کردید به خوبی و خوشی ان شاالله 

    کرونا هم عجب حکایتی شد:)))) درد مشترک کل جهان

     

    "روزای عجیبی بود. شبیه همون روزای آخر ایران بود. " این جمله یه حس غربت خاصی توش نهفته بود شایدم من اینجوری خوندم
     

     

     

    پاسخ:
    ممنونم!
    آره حس عجیبیه وقتی راه میرفتم دیگه اون جاهایی که ازشون هر روز رد میشدم، اون حس هر روز رو نداشتن و حس عدم تعلق داشتن به اونجا رو داشتم. حسی که خب اینم آخرین بار که مسیر محل کار تا خونه رو ازین خیابونا میرم..

  • دچارِ فیش‌نگار
  • سلام خوبی؟ /

    یه سال شده جوج نزدما! :)

    لینک پیوست چیه؟

    پاسخ:
    سلام خوبم شما خوبی؟
    بزن بزن. 
    یه سری شکل برای کشیدن مدار و چیزای برقی تو ویزیو. 

    اسمش؟ مهرشاد

    ولی اصلا همکاری نکرد😒

    انشالله موفقیت های روزافزون:)

    پاسخ:
    ای بابا.
    ممنونم همچنین
  • دچارِ فیش‌نگار
  • شما که مهندسی پریز تلفن ما توی هال کار نمیکنه

    چجوری درستش کنم؟

    پاسخ:
    ممکنه دو تا خط تلفن براتون گذاشته باشن تو ساختمون. سیمش اون پایین دم در ورودیه و باید وصل بشه. ممکنه هم هست خود پریزه درست وصل نشده باشه. بازش کن آروم و سیمای پشتش رو ببین خوب وصل باشن
  • دچارِ فیش‌نگار
  • باز کردم و بستم سیمای داخل پریز رو. یه خطه . توی اتاق کار میکنه ولی توی هال نه

    پاسخ:
    پس احتمالا از پایین وصل نیستش. اون یکم سخته. یه ترمینال باید باشه اون پایین. اگه برچسب داشته باشن که نوشته روش کدوم سیم کجا رفته. از روش میتونی اون دوتا زوج سیم خونه رو که به دو تا جای مختلف وصل شدن به هم وصل کنی. فقط اگه خیلی نیاز داری کن چون ممکنه نویز روی اینترنت بندازه.

    سلام  درود آقا مهدی 

    بهت باید چنتا تبریک گفت ! دفاع جانانه و کار و خونه و کوچ 

    امیدوارم ک تغییرها برات خوب باشه و بارورتر بشی مهندس !

    اگر نخوندی ـ بخونش !

    https://foreignpolicy.com/2019/09/20/the-world-knows-an-apocalyptic-pandemic-is-coming/

     

    با بهترین آرزوها 

    پاسخ:
    سلام جانان جان
    ممنونم ازت :) ایشالا اتفاقای خوب برای همه.
    چه گزارش عجیبی بود آره واقعا اتفاقایی که داره میفته همشون مقیاس اثرشون بزرگ و بزرگ تر داره میشه

    دفاع ارشد؟دکترا؟ ایران؟ کانادا؟

    آقا تبریییییییک :)

     

    پاسخ:
    ارشد :) کانادا :)) ممنونم! ایشالا برای همه دانشجوها :))
  • هیوا جعفری
  • تریبک می گم

    امیدوارم موفق باشید

    پاسخ:
    ممنونم!
    همچنین!!

    ان شاءالله موفق باشید.

    غربت رشد آوره،نیست؟

    پاسخ:
    ممنونم همچنین :)
    بنظرم فرصت از دست دادن ریشه هاست و یه جور دوباره بدنیا اومدن میتونه باشه. برای خیلی ها هم که تو سن بالا مهاجرت میکنن این اتفاق نمیفته چون ریشه هاشون (فرهنگ، آداب اجتماعی، آداب فردی و ...) خیلی محکم شده. برای بعضی ها هم شکستن این ریشه ها دردسره و بیرون ناحیه امنشونه و سعی میکنن حتی تو غربت هم آشنا هاشون از فرهنگ خودشون باشن. بستگی به انعطاف پذیری شخص داره بنظرم. که میتونه خوب یا بد باشه.
    برای بعضیا این فرآیند مفیده برای بعضیا خوب نیست و برای بعضیا هم اصلا اتفاق نمیفته.

    ممنون برای توضیحتون

    پاسخ:
    خواهش میکنم!

    شما که تازه رفتی کانادا! چند وقته ارشدو الان دفاع کردید؟!  2 سال شد؟

     

    یعنی قبل از دفاع برای کار مشخصی اپلای کرده بودین؟

    چرا برای دکترا اپلای نکردین به جاش؟! 

    پاسخ:
    من برای یه کاری اپلای کرده بودم که شرایطش این بود که شروع به کارش ۳ ماه زود تر از دو سال من میشد. برای همین باید زودتر دفاع میکردم.
    دکتری نمیخواستم چون نمیصرفه برای تو کانادا موندن. شرکت های خفن که دکتری بخوان کم هستن. 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی