نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خود تراپی

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۵۴ ب.ظ

سلام

 

یکی از چیزایی که از امام علی میشه یاد گرفت اینه که اگه آدم حتی یه نفر رو هم نداشته باشه که حرف دلش رو بتونه راحت بهش بزنه، بدون این که قضاوت بشه، یا کامنت بشنوه، یا وسط حرفش پریده بشه و ... میتونه بره بالای یه چاه با چاه حرف بزنه و اکوی صدای خودش رو بشنوه. 

خداروشکر الان میتونم تو تلگرام ویس به خودم بفرستم و بعدا گوش کنم که یه گوش داشته باشم برای حرفام!

خوبیش اینه دو سه روز بعد حرفام رو ضد خودم استفاده نمیکنم حال خودم رو بگیرم. که عالیه.

اینجوریاس. اینجوریاس.

 

  • ظریف

نظرات (۱۴)

  • فاطمه ‌‌‌‌
  • منم اون دفه نشستم چیزی که تو سرم بود رو نوشتم، چند ساعت بعد اومدم فرض کردم یکی دیگه این حرفا رو زده، چند صفحه بهش جواب دادم!

    پاسخ:
    چه ایده باحالی! من نوشتنم این چند روز دیگه نمیاد. امان از روزگار اماااان!

    خوبیش اینه 

    از دل من گفتین 

    پاسخ:
    :) دل هم چیز عجیبیه

    دل زیادی احمقه به نظرم 

    چیزای منفی رو خیلی خوب و زود می فهمه 

    اما خیلی ساده و زودباوره 

    پاسخ:
    آره قبول دارم خوب گفتی.

    من اصلا نمیتونم اینجور باشم 

    کلا وقتی از چیزی خیلی ناراحتم پیش حتی خودم نمیتونم مرورش کنم چون حس میکنم ناراحتیم دوبل میشه

    حتی برای خدا هم نمیگم ! مگر خیلی خلاصه 

    دیگه اگه خیلیی دلم گرفته باشه ،یکی رو‌گیر میارم پیشش گریه میکنم فقط:)

    ولی خب اگه یچیز تقریبا عادی باشه به آسمون شب میگم :)

     

    پاسخ:
    اون "یکی" که گفتید،
    دقیقا آنم آرزوست

    وای وای وای وااااای!من دقیقا اون بند اول رو خونده بودم قبلا و دقیقا همین فکرایی که توی پست نوشتید رو میکردم.واااای انگار ذهن منه دقیقا!آخه منم دقیقا تو روزایی که حالم بده واسه خودم وویس میگیرم و با خودم حرف میزنم!!

    پاسخ:
    چه خوب:)) چه بد درواقع که همچین روشایی نیاز داریم که حرف دلمونو بزنیم

    منم خیلی وقتا ازین روش استفاده می کنم. البته به این صورت که برای یه شخص فرعی تو ذهنم صحبت می کنم و اونم بهم گوش می کنه.

    حتی ممکنه یه شخصی رو از دنیای واقعی تصور کنم و براش حرف بزنم ولی هیچوقت با خود طرف اون حرفارو مطرح نکنم.

    خلاصه اینکه خیلی روش ایمنیهD:

    پاسخ:
    چه ایده باحالی. تخیل خوبی داری پس! من سختمه این همه تصور کردن!

    چه ایده‌ی خوبی! به این که به خودم ویس بدم فکر نکرده‌بودم تا حالا.

    فاطمه هم کار جالبی کرده. هیچ وقت تلاش نکردم به نوشته‌های قبلی خوم جواب بدم.

     

    + ولی من بیشتر از هر کسی بعدا خودم می‌زنم تو سر خودم.

    پاسخ:
    مرسی!
    آره منم باید امتحان کنمش! اگه بشه بنویسم

    تو سر زدن بهتر از خنجر تو قلب خوردنه بنظرم! اونم از طرف دوست

    ایده خیلی خوبیه... 

    چند وقت پیش تو وبلاگ یکی از دوستان هم خوندم نوشته بود ذهنتون درگیر هر چی هست. صداتونو ضبط کنید ...و بعد گوش بدید. به قول شما حداقل اینه بعد همون حرفا چماق نمیشه رو به رو خودمون...کاریه که پشیمونی نداره خلاصه

    پاسخ:
    چماق تو سر، چاقو تو قلب :)!

    خب من کانال تک نفره داشتم یه مدتی، وویس می گرفتم یا می نوشتم و برای خودم می فرستادم. چند وقت بعد که اون مسئله هه حل می شد تا حدودی بر می گشتم ریپلای می زدم که دیدی تموم شد یا مثلا فلان کار این طوری شد و این حرفا. می شد پین هم کرد یه چیزایی رو تازه! 

    خیلی وقته که هیچی توش ننوشتم اما. نیاز دارم به یه چیزی تو این مایه ها اما متفاوت شاید.

    پاسخ:
    چه کار جالبی. برم یکی برای خودم بزنم!!

    من خیلی ها رو دیدم که میگن به هیچ عنوان درد و دل نکنید

    آدم بعد درد و دل کردن یه حس خیلی بدی بهش دست میده

    پاسخ:
    نشنیده بودم تاحالا. جالبه

    من یه کانال دارم تلگرام به اسم "خودم رو دوست دارم" و عکس خودم هم گذاشتم پروفایلش

    از احساساتم نسبت به خودم و دیگران توش مینوشتم...

    یه مدت که افسردگی داشتم اول مینشستم کلی توش غر مینوشتم...بعد میگشتم تو دنیای واقعیم حس های متضاد اونو پیدا میکردم و پررنگ میکردم..دوباره مینوشتم تو کانال و فرداش میرعتم حسهای منفیم رو پاک میکردم که نکنه یه وقت بشینم بخونمشون و دوباره برام زنده شن

    همینطوری خوب شدم!

    پاسخ:
    چقدر کار باحالی! خوشم اومد!

    تو این دوره زمونه اگه آدم بخواد با چاه هم حرف بزنه، فقط می‌تونه با چاه فاضلاب حرف بزنه روم به دیوار :/

    ولی آره واقعا، غیر از خودمون و خدامون، کیه که مطمئن باشیم وابستگی‌مون بهش قرار نیست بی‌جواب بمونه؟ خیلی موافقم.

    پاسخ:
    امان امان :) هعی... کسی نیست

    من بارها شده خواستم یه‌ذره برای دل خودم بنویسم، اما بعد 20 دقیقه پس از شروع، به خودم می‌آم و می‌بینم که اون یه‌ذره تبدیل به یه مقاله آی‌اس‌آی شده. :|

    ولی تو واقعاً خیلی خوبی، من چندروز بعد به خودم فحش می‌دم بابت چیزهایی که نوشتم. :/

    پاسخ:
    هرچی آتیشه از گور همین دل آدم بلند میشه :))
    یه ویسایی هست گوش میدم میگم این منم اصلا؟؟ :))
    اره میفهمم چی میگی
    تنها جایی که روم شده برگردم و حرفایی رو که زدم بخونم همین وبلاگ بوده.
    پاسخ:
    :) چقدر خوب !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی