نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آزمایشگاه -213

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۲۷ ب.ظ

سلام

ساعت 7 و نیم جمعه شب از آزمایشگاه دکتر عباسفر جایی که امواج آنتن با خدا dB تضعیف میرسن و به لطف یک تیکه آسانسور یکمی آنتن GSM داریم برات دارم مینویسم. قطعا خانواده خفم میکنن :)

بعد کلی تلاش به نظر بیخود SPI این برد دیسکاوری راه افتاد... مشکل از شبیه بودن دوتا دیفاین بود 

یکیش : GPIO_PIN_SOURCE_5 

و دیگری : GPIO_PIN_5

همیشه موقع کپ زدن دقیق کپ بزنید که گرفتار این مشکلات نشید.

خب الحمدلله حل شد.

امروز رفتیم بیمارستان عیادت مامانی (شما که نمیدونی ایشون مادربزرگ از سمت مادری من میشن) خدا رو شکر حالش بهتر شده بود. فردا مرخصه به امید خدا. 

و همین دیگه ببینم این سیف الله چی میشه. یادم نیست گفتم یا نه ولی آیسی DACش رو اگه سفارش میداد حدود 300 تومن آب میخورد ولی به دوستش گفت بیاره حدود 130 شده این خدایی نکرده بسوزه چی میشه :)

و در نهایت این که 

اگر خواستید از میکرو های آرم استفاده کنید این خدا پدربیامرز مهندسای ST اپلیکیشن نوت های فوق العاده ای نوشتن که واقعا کار رو راحت میکنه. اگه امکان داشت از ST استفاده کنید!

برم دیگه واقعا شبه و میدونم که ماشین گیرم نمیاد!!!

فعلا!

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی