نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فصل گرما

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۲۰ ب.ظ

سلام

اگه حال و حوصله خوندن راجع به استفراق ندارید نخونید...

امروز احساس کردم که وارد تابستون داریم میشیم کم کم...

من بدنم یه خصوصیت جالبی که داره ، تو گرما که برم بعد سرد بشم سردرد شدید میگیرم و برای حل شدن مشکل تنها راه ، بالا اوردن است... خیلی رفلکس عجیبیه که تو تابستونا معمولا دچارش میشم

هیچی دیگه امروز بعد رفتن به جمهوری و ازین مغازه به اون مغازه شدن، برای اولین بار در امسال این حس مزخرف پدید اومد ... الانم دارم از سردردش لذت میبرم...

  • ظریف

نظرات (۳)

جالب بود
پاسخ:
هه هه اگه میدونستم استفراقم انقد طرفدار داره زود تر در موردش مینوشتم
مورد بوده با شرایط مشابه تو .. الان مرده .. :دی 
پاسخ:
ممنون کاظم! خیلی امیدبخش بود
با دکتر درمیون گذاشتی؟
پاسخ:
به نظرت دکتر میاد؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی