نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دکتر شعاعی

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ق.ظ

سلام

امروز به جای معماری رفتم سر کلاس الک3 دکتر شعاعی نشستم که میگن بد درس میده ولی خفنه ... به هر حال...

چند تا نکته به نظرم جالب اومد...

آستانه نویز محیط که ناشی از فن کوئل بود خیلی بالا بود شایدم صدای استاد خیلی پایین بود ولی کم کم گوشم عادت کرد، چون غریبه هم بودم گفتم شاید جالب نباشه برم وسط کلاس فن رو خاموش کنم... نکته جالب این بود که هیچکسی هم حال خاموش کردنش رو نداشت

صرف فعل مثل بز نگاه کردن در این کلاس مشهود بود:

استاد: خب این مدار براش چه اتفاقی می افته ؟

دانشجو ها: :|

 استاد: خب این جریان ها با هم برابر نیستن چی میشه؟

دانشجو ها: :|

البته آخرش کسری جواب داد ولی خیلی همه :/ بودن

خب فرض میکنیم که سوال سخت بود!

چند دقیقه بعد:

استاد: من نمیدونم این موضوع سختی هست یا نه تو امتحان بدم ؟

دانشجو ها :|

خب نمیدونم من سوال مداری بدم یا نه سوال آسونیه 

دانشجو ها :|

ببینید میخوام قطعی بدونم همه بالای 50 بشن بدم یا نه

دانشجو های عزیز :|

خب ولش

درس عجیبی بود ... خیلی ترانزیستور های زیادی داشت 

بقیشو حال ندارم بنویسم

  • ظریف

نظرات (۴)

خوب بود از اون مسایل علمی صرف بهتر بود بالاخره اینم یکی از مشکلات دانشگاهه
این کجاش مشکله؟
بیشتر بچه ها محافظه کارن! از اینکه اشتباه کنن می ترسن! حتی اگر مطمئن باشن.
پاسخ:
*****دمی
به این نمیگن محافظه کار! یه چیز دیگه میگن!
  • خودت می شناسی ...
  • بز خودتی ........ یا بهتره بگم و تو چه می دانی که فوق مهندس شعاعی از اساتید به نام الک 3 در خاورمیانه و خاور دور کی هستند .. ایشون دارای مقالات متعدد در ieee  هستند و حتی چیپ های سامسونگ رو هم ایشون طراحی کردند ( فک کنم الان دیگه خیلی حال کردی با ایشون نه ؟؟؟ ) ... اون بحث فونداسیون رو هم که گفت انگار حرف دلت رو زده باشه .. آره مثلا خوبه هنوز ندونی شرایط نوسان تو یه حلقه چی هست بعد بری اسیلاتور ببندی .. کلی کفت ببره ... کلی خودت با خودت حال کنی  .. 
    یا چه می دونم مثلا چهار تا چیز به هم لحیم کنی و کلا همه کفشون ببره ... .بیخیال عزیز جان ........ شعاعی هرقدر هم مهندس خوبی باشه .. ( که من حتی تو همینش هم شک دارم ... ) ولی درس دادن بلد نیست ... 

    خجالت بکش مهدی توده .......... از تو یکی انتظارام بیشتر بوده و هست . 

    دوست دارم تمام جلسات رو می نشستی سر کلاس از نحوه درس دادن لذت می بردی و بعد قدر عافیت رو می دونستی می فهمیدی حتی یکی مثل آرتا شرف داره به فوق مهندس شعاعی ... نمی دونم تا الان جایی الکترونیک رو با اسلاید و نشانگر موس به شما آموزش دادند ولی لابد خودت هم لذت می بری با این جور آموزش ... مگه نه ؟؟ 

    .... 
    مجددا می گم 
    بز خودتی ... 
    شما برو با پروگرمت ور برو بجای اینکه بیای سر الک 3 بشینی ....
    فک کردی چه خبره .... ؟؟؟ هرچی دوست داری بگی ما هم بشینیم نگاهت کنیم .. 
    مردک حتی برگه ها رو هم خودش صحیح نکرده !! 
    آره اگه جوابش رو نمی دیم برای اینکه حوصله شو نداریم .. نه اینکه جوابی برای چرت هاش نداریم ... 
     
    خیلی سعی کردم هیچی نگم ولی از تو یکی انتظاراتم بیشتر بود ؟؟ 
    که فکر می کنم انتظار بی جایی بود ... 
    همیشه به خودم می گفتم .. که بی خودتی توقعاتم رو از ملت بالا نبرم ... 
    مهدی توده ... دوست داشتم تشریف می آوردید سر کلاس و تمامی جلسات درس  و بحث فوق مهندس شعاعی استفاده می کردید ... 


  • یه بنده خدا...
  • چه خشن! :|
    پاسخ:
    ip جدید مبارک باشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی