نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

جدی چه مرگمونه؟!

دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ب.ظ

سلام

نه جدی میخوام بدونم چرا نمیتونیم به کسی فیدبکه منفی بدیم؟!

اگه حس میکنیم کار یکی اشتباهه باید بهش بگیم خب مگه ما با هم مثلا خیر سرمون دوست نیستیم؟! مگه صلاح همدیگر رو نمیخوایم ؟ خب چرا پس وقتی از یکاری از من ناراحت میشید نمیگید همون موقع؟ یا من به شما  نمیگم ؟

در بهترین حالت خیلی امیدوار کننده اینه که پشت سر آدم حرف زده بشه که اونم خیلی وقتا زده نمیشه!

چرا آخه؟

اگر مشکلی دارم خب همون موقع بگو تهش ممکنه یه مقاومتی بکنم ولی تو ذهنم جزو طبقه بندی کارای غیر خوب به حساب میاد دیگه ازون ببعد ...

از بس تعارفی هستیم لعنت به این تعارف ...

خب جدا ازین بحث

چند وقت پیش رفتم دم دانشکده دو تا آمپول عضلانی زدم تقریبا دردی نداشت ، برای علی تعریف کردم گفت که یکی میگفت اون قسمتایی که آمپول رو میزنن رابطه درد با احتمال فلج شدن معکوسه یعنی جایی که درد کمتری داره احتمال خوردن به سیاتیک بیشتره!

دومین مطلب این که بهترین روش زدن آمپول زدن مثل دارته! بعد این جمله رو گفتن که پس حواست باشه که وقتی میری دکتر طرف داره با اونجات دارت بازی میکنه...

حقیقتا هروقت بهش فکر میکنم جایی که آمپول زدم درد میکنه حتی الان که فکر کنم 2 هفته ازون موضوع میگذره درد میکنه!

  • ظریف

نظرات (۱)

سلام
در واقع به خاطر تعارف نیست. چند تا مسءله است:
۱- ما بلد نیستیم که از هم نقد کنیم.
۲- ما وقتی کسی ازمون نقد می کنه فکر می کنیم که می خواد ضایعمون کنه.
۳- جو گروه هایی که توش هستیم بده. در واقع وقتی تو یه جو قرار می گیریم، یه عده نقش منفی رو می پذیرن و دیگران له شون می کنن. نمونه اش هم همین دفتر.
در پایان الان باید برم سر کوییزی که کلا بلد نیستم، وگرنه بازم می نوشتم.
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرت جالب بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی