نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

برای خداست

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ب.ظ

سلام

با صادق امروز پیش دکتر آیتی بودیم پروژه درس ابزار رو ماسمالی کنیم بره. آها قبلش یه نکته ای بگم

تو درایور های موتور ها اونایی که سوییچینگ هستن 50% deadzone چیز عجیبی نیست...

بقیه قضیه: خب بنا به دلایلی که یکیشو بالا نوشتم پروژه گند خورده بود توش و میخواستیم یه نمره ای بگیریم بره. رفتیم پیشش و قبول نکرد و گفت تا چارشنبه یه گلی بگیرید سرش و ... 

بعد صادق ازشون پرسید که نمرش چند میشه یه نگاهی به نمره ها کردن و گفتن خوب شدی طرفای 18 ... بعد پرسید که اگه پروژه رو بدیم 20 میدین؟ گفت هه هه 20 که واسه خداست پسر...

صادق گفت خب مگه پروژه 2 نمره اضافه نیست ؟

اینجا نکته اخلاقی داستانه:

دکتر گفت که من تو کارشناسی ابزار دقیق داشت که میانترم وو پایانترمش رو 100 شدم تهش استاد داد 19 پرسیدم چرا من که کامل شدم؟ گفت 20 که نمیشه باید 19 میدادم. به همین دلیل شما هم 20 نمیشی...

البته صادقم سطح انتظارش بالاهه

ولی واقعا بعضی استادا یه جوری اند 

  • ظریف

نظرات (۷)

سلام دوست عزیز مطالب خیلی خوبی دارین موفق باشی.

مسعود رضایی

پاسخ:
سلام
ممنون آقا مسعود 
استاد های انتقام جووو 
آقای دانشجو کابرد کلمه ی گاها در زبان فارسی غلطه 
جناب رنجبر به خاطر گربه تون متاسفم خدا اجرتون بده نه چیز صبر یعنی
پاسخ:
:)
چقد سخت گیرید من تو دهنم افتاده ولی چشم سعی میکنم فارسی رو پاس بدارم !
ممنو از تذکر و از همدردیتون!
استادن دیگه
بزار خوش باشن
پاسخ:
آره واقعا بعضی وقتا دلم براشون میسوزه یکمی ضعیف اند! زورشون یک عدد یک تا سه رقمی بیشتر نیست ...
:))حالا امتحان رو بدون کمک استادتون  طرفای 18 میشدن ؟؟؟اگه نمرشون 18 خالص بوده جدا حق داره ناراحت بشه و خدا بهش صبر بده:))
پاسخ:
آره چون حساب کردنش سخت نبود ، کلا یه امتحان و 3 تا همورک داشت :| .
جالبههه
سرعت آپدیتیت کم شده ها ...
باید پاسخ گو باشی
پاسخ:
آپدیت میشه آپدیت میشه
  • محمد مهدی چیذری
  • اشکال نداره
    منم فک می کردم کنترل دیج 19 اینا بشم شدم 14.1
    فک کنم 19 و 18 و ... 15 هم مال اولیای خداست !
    پاسخ:
    :)) اشکال نداره!
  • احمدرضا دارابی
  •  (محاسبات): خیلی باحال بود یه بنده خدایی میانترم پایانترم 100 شد استاد  بهش داد 19.99 
    بنده خدا استاده خودش هم  قبول داشت مشکل داره !
    پاسخ:
    خخخخ عجبا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی