نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرعت لاکپشت

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ق.ظ

سلام

شاید باورتون نشه شایدم باورتون بشه یه هفت روز کاری ای میشه که حس میکنم فردا دیگه کار این دستگاه آقای اسدی تمومه ولی تموم نمیشه جالبه ها، وقتی سخت ترین بخش کار میشه سوکت زدن و سیم لحیم کردن و ... طاقت فرسا است.

نکته ی دیگر این که همونطور که میدونیم چسب مایع پلاستیک رو حل میکنه پس بهترین راه برای محکم کردن یه سوکت اینه که وقتی سوکت رو زدیم و تستش کردیم رو جداره هاش چسب مایع بزنیم تا حل بشن رو هم و جوش بخورن و بعد روش رو لنت برق بزنیم. خب همین...

امروز با میزان دقت دستگاه تراشکاری آشنا شدم ... ببینید طرف یه قطعه رو خالی کرده بود و یه قطعه هم اندازه ی سوراخه درست کرده بود ، اینا انقدر فیت بودن که نمیشد تو هم فرو کردشون کامل هوا توش فشرده میشد!! ببین انقدر فیت بودن ... میدونم تصورش سخته خودم تا فشار ندادمشون باورم نشد . ببین گاز نمیتونست از لاش در بره! میدونم درک نمیکنی منو میدونم

آها راستی یه دستگاه تراش دیدم تو کارگاه عمومی مکانیک فکر کنم 6 متر طولش بود واقعا نازو بزرگ بود...

 دیگر این که متوجه شدم روزه گرفتن دقیقا 17 ساعت اولش سخته بعدش کاملا عادی میشه ، مثلا دوشب از چند شب گذشته یه ساعت دیرتر از اذان افطار کردم هیچ حس عجیبی هم نبود...

  • ظریف

نظرات (۶)

  • شهریار صامت
  • آفرین
    توصیه خوبی بود..راستی ..
    دستگاه تراشکاری اونم به طول شش متر ..نازه؟

    منظورت از ناز چی بود..؟ البته منظوری ندارما..
    شاید منظورت اینه که خشگل بوده  آیا؟
    پاسخ:
    حقیقتا زیبا بود ، ناز همون زیباست دیگه سخت نگیرید!! P:
  • شهریار صامت
  • مناز تراشکاری میترسم..
    خاطره خوشیی ندارما..
    پاسخ:
    آره چیز خطرناکیه هر کسی که باهاش کار میکنه حداقل یه خاطره از بلایی که سر خودش یا یکی دیگه اومده داره
  • خون بها عشق - محمدی
  • سلام عزیز

    با خواهشی از تو منتظر قدومت هستم 

    یاحق
    پاسخ:
    چشم حتمن
    خب مثل دفعات قبلی من با صراحت اعلام کنم هیچی از اون بخش تخصصی نفهمیدم من تنها چسبی که باهاش کارکردم چسب رازی بوده برای کاردستی کودکستان 
    انشاالله کار آقای اسدی زودتر تموم بشه
    پاسخ:
    خیلی ممنون که سر میزنید!
     ممنون از دعاتون!!
    عجب استقبالی!


    پاسخ:
    آره واقن :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی