نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فانتزی پول یا ...؟

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ب.ظ

سلام

برام سواله این پول هایی که افراد مختلف از ایران کندن و بردن به چه کاری میاد؟

صفر های حساب شخصی از یه تعدادی که بیشتر میشه بیماری میاره یه مریضی ای هست که باعث میشه شما دیگه وجدانت یادت بره و خیلی مسائل دیگه...

برای مثال من که الان فکر میکنم اگه 100 میلیارد داشتم ، میرفتم یه چند تا کارخونه و تولیدی تو چند تا منطقه محروم میزدم و حسابی خودم رو بدبخت میکردم از کار و درگیری شغلی یا مثلا برای کارای R&D تو دانشگاه ها پول میدادم یا تاسیس بیمارستان یا ...

کلی ازین کارا هست که خیلی زیباست

ولی به نظرتون این حروم زاده هایی که خیلی حروم زاده اند و محمودی محمودی پول از مملکت کندن ، از این فکر ها نداشتن؟ به نظر داشتن ولی از وقتی به اون بیماری هه دچار شدن به یک موجود ولد زنا تبدیل شدن که زندگی چند ده میلیون نفر هیچ اهمیتی براشون نداره و ... 

عجیبه ها هنوز نه اسمی برای این مریضی گذاشتن نه درمانی براش هست نه ...

نمیدونم شایدم قضیه این باشه که کسایی که بی خطر تر و سالم تر هستن مثل من و شما معمولا تو مداخله مستقیم تو سیاست نمیریم.

نمیدونم بیخیال...

  • ظریف

نظرات (۳)

  • احمدرضا دارابی
  • حاجی خیلی داغی
    ای کاش مسئول ها هم همینقدر آتیششون داغ باشه  
    ای کاش درک وفهم ملت هم(خودمم هستم ) از این هپ هپ مقصر بیشتر باشه  
    ای کاش خودم جرات کار داشتم 
    ای کاش ...

    جالبه ها با این همه "ای کاش" طلب کارم هستیم میگیم چرا حضرت مهدی (عج) نمیاد  
    پاسخ:
    برادر برادر خدانگهدارتو
    اوه اوه به اعصابتون مسلط باشین 

    بعدشم سیاست همینه کثیف وظالمانه
    پاسخ:
    مشکل اینه که توشیم!
  • وقتی بیاد
  • شایدم از این فکرا می کنند ولی به مرور قبحش براشون میریزه و این پولا رو حق خودشون می دونن
    البته بیشتر به اقتصاد مربوط تا سیاست
    پاسخ:
    اوهوم ... 
    ولی کسی که تو سیاست دستی داره از معادلات پشت قضیه هم آگاهه اینو قبول کن وگرنه این همه استاد اقتصاد داریم تا حالا چند تاشون اختلاس تونستن بکنن 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی