نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ساعت بیولوژیکی

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۱ ق.ظ

سلام

میگن که سیستم بدنمون با یک ساعت بیولوژیکی همگام میشه و طول روز و زمان خواب و فعالیت هاش رو برنامه ریزی میکنه ولی به نظر میاد وقتی تابستون میشه و همزمان ماه رمضون هم هست این ساعت عزیز خیلی ناراحت میشه الان ساعت 1:20 نمیدونم نصفه شب یا امروز یا فرداست. تو طول روز 3 ساعت هم خوابیدم و 12 از خواب پا شدم و فردا هم باید حداکثر 10 دانشگاه باشم و ... این نقاشیه هم که خیلی معروفه و باحاله presistance of memory امیدوارم املاش درست باشه کار سالوادور دالی هست ...

لینک ویکی پدیاش

دیگر نکته این که باز دوباره فرانسوی رو با نرم افزار دولینگو شروع کردم ، ایندفعه یه دفتر برداشتم کل کلمات رو توش نوشتم و صرف فعل ها و ... رو چون نمیدونم میدونی یا نه ولی همه ی کلمه هاشون مذکر مونث دارن که باید رعایت بشه و من همش قاطی میکردم ولی الان با اون دفتره یککمی سر و سامون دادم بهشون. زبون جالبیه البته شک دارم به مرحله ای برسم که بتونم یه چیزی مثل اخبارشون رو بهفم واقعا وحشتناکه 

دیگر نکته ی دیگر هم این که علی میخواد برای کار دکتر شاه منصوری یدونه برد بیگل بون بگیره ، گویا داخل این چیپش دو بخش RTU وجود داره که میشه یه کار هایی رو بدون اورهد سیستم عامل و ... بصورت ریل تایم انجام داد که خب جالب. ببینیم چه میکنه

دیگر نکته ی آخر هم این که نرم افزار blender رو دوباره شروع کردم یاد گرفتنش و حس خوبی بهم دست داده! مدلینگ هایی که قدیما خیلی میترسیدم ازشون ، نورپردازی ها و متریال ها رو خیلی راحت میشه توش انجام داد و هرکاری بکنی تهش چیز زیبایی بهت میده!

 

راستی این پست 99 امم بود :) البته 99 تا مطلب منتشر نشده مشخصا

  • ظریف

نظرات (۳)

عه چ خوب منم فرانسه دوست دارم 
ولی این شهری که ما توش ساکن شدیم فقط یه آموزشگاه زبان فرانسه داره ک اونم به حد نصاب نرسید و به من گفتن اگه میخوای بیا خصوصی بردار جلسه ای بیست وپنج هزار تومن ک من درجوابشون گفتم آخه نفهم من اگه میتونستم جلسه ای بیست وپنج تومن بدم که میرفتم فرانسه از خود فرانسویا زبان یاد میگرفتم 
الان این نرم افزار رو دانلود کردین شما ؟؟؟
سطح مبتدی چی خوبه 
من فقط دوتا کلمه ی فرانسه بلدم موآ ای تویءه و موآ ژ 
:دی
اتفاقی اینارو شنیدم از رو گوشی کسی !!!بعد حس گردم چقد عاشق فرانسه ام 
البته انگلیسی مم خوبه ولی فرانسه رو خیلی دوس دارم 
ممنون میشم راهنماییم کنین 
ببخشید که زیاد با پست مرتبط نبود 
پاسخ:
نه بابا خواهش میکنم
این نرم افزار تاکیدش رو یادگیری لغت هاست و دونه دونه بهتون لغت یاد میده تو جمله ها و یکی از نرم افزار های برتر هم انتخاب شد برای خود یادگیری زبان ،،
خودتون یکمی ممکنه تو دستور زبانش به مشکل بر بخورید که اینترنت هست و میشه سرچ کرد و همچنین هر سوالی که میپرسه میتونید با بقیه سرش بحث کنید و نظر بدید و ... چیز خوبیه ، همچنین امتیاز هم میده و میتونید با دوستاتون رقابت کنید ، واقعا زبون شیرینیه تنها مشکلش اینه که 90% ش بی قاعده است :))
من این چیزای برقی رو که می ذاری می خونم نمی فهمم.

پاسخ:
کم برقی بود که :)
wow
بلندر یاد گرفتی به مام یاد می دیگه؟
پاسخ:
آهاهاههاهاهااهاهاهره 4.7 گیگ دارم فیلم دانلود دارم میکنم ازش همه چی توش هست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی