نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کار ملت

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۹ ق.ظ

سلام

داشتم مطلب وبلاگ یکی از دوستان رو میخوندم اصلا مهم نیست چی نوشته بود! مهم اینه که

حس کنیم که ما داریم تو یک جامعه زندگی میکنیم که به صورت زنجیره ای به هم وابسته ایم !! نمیدونم چرا بعضیا درک نمیکنن، درک نمیکنن که برقی که باهاش BTS هایی که تازه وارد کردن رو داره روشن نگه میداره داره از یه سری سیستم توزیع برق میاد که پشتشون پست های برق و نیروگاهه که داره کنترل میشه ... خیلی برقیش رو گفتم چون نقطه ی حساس همینجاست. وقتی یک استاد سر کلاس میگه که نمیدونم این میکرو چه چرتیه دنبالش میرن بعضیا (نقل به مضمون) فکرش به این جاها قد نمیده. 

نمیدونم من دارم اشتباه فکر میکنم یا نه!

ولی یکمی حس کن که مهندسی برق حل کردن معادلات گودزیلا و ... "فقط" نیست.فرضا خجالت نمیکشیم اگه پس فردا یچیزی تو خونمون سوخت نتونیم تعمیرش کنیم تحت عنوان یک مهندس برق؟ انگار مهندسی برق فقط یک برداره که ضرب داخلیش با هر کاری بجز کارایی که یسری دوستان میکنن 0 هه.

 مخاطبم شخص خاصی نیست .. اگر هم کسی به دل گرفت .. از عمد گفتم که به دل بگیرد .. شک نکنید ..

  • ظریف