نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نقدی بر گیتار بیس

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ق.ظ

سلام

نمیدونم دقت کردید که همیشه تو هر آهنگی یه کسی هست که گیتار بیس میزنه ولی تا همه خفه نشن صداش رو اصلا نمیشه شنید...

مساله اینه که اصلا تا ساب نباشه حتی 1/10 تاثیرشم نمیتونه بزاره حتما یا باید ساب باشه یا هندزفری خوب وخفن که معمولا هیچ کدوم در دسترس نیست

داشتم فکر میکردم که کلا جو آهنگ رو صدا های بیسش میسازن و همیشه این بنده خدا نوت برای زدن داره ولی هیچ کدوم از نوتاش رو نمیشه شنید...

اصلا چرا نوازنده گیتار بیس میشن؟

تنها آهنگی که تکنوازی بیس داره و من شنیدم rain must fall که برای yanni هست، میباشد. 

احترامی از همین جا به همه ی اونایی که زحمتاشون دیده نمیشه!

  • ظریف

نظرات (۲)

تا همه خفه نشن خخخ 
من ویولون دوس میدارم 
این آهنگه روهم گوش ندادم تاحالا
پاسخ:
ویولون هم خوبههه 
آهنگ شاخی نیستش :) گوش ندادید هم ندادید

اوه آره
اصلا چرا نوازنده ی گیتار بیس میشن؟
پاسخ:
والا...!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی