نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بعضیا

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ب.ظ

سلام

بعضیا هستن وقتی قرار باهاشون میزاری باید نه تنها بدون تاخیر بلکه حتی نیم ساعت قبلش بری سر فرار که مطمعن باشی دیر نمیرسی.

بعضیام هستن ارزششون همینقدره که وقتی زنگ زدن کجایی دستتو از زیر پتو در بیاری بگی تو راهم دارم میرسم یه چند دقیقه دیگه میرسم .

متاسفانه من نه اولی رو یاد گرفتم و نه مهم تر ازون دومی....

سه تا از دوستای قدیم بودن یه جایی قرار گزاشتن و هر سه تاشون با یه ساعت و نیم تاخیر رسیدن ... بله همچین آدمایی دیدم که میگم دومی خیلی مهم تره!!

  • ظریف

نظرات (۵)

منم هردورو یاد نگرفتم...
ومتاسفانه برای همه ی آدما سرروقت میرم سرقرار کسایی اصلا ارزششو ندارن اصلا باید نیم ساعت دیرکنی تا حالشون جا بیاد
پاسخ:
هه دقیقا
لامصب تو همیشه زود میای
یاد نجات سرباز توده در چیتگر افتادم
پاسخ:
خخخخ خب شما چند ساعت دیر اومدید تقصیر من چیه :)))
  • ماسال نیوز
  • موفق باشید
    پاسخ:
    سلامت باشید :/
    تو باید خوابت رو عمیق تر کنی درست می شه صدتا زنگ نذاری می تونی بعضی قرار ها رو دیر برسی. 
    پاسخ:
    هه خیلی راه حل خوبی بود!
    جالبه..
    تو دبیرستان (خیلی خر بودم) با یکی از دوستام قرار گذاشتیم بریم براش قطعه بخریم ساعت ۱۰ و نیم
    ساعت شد ۱۰ و ۳۲ نیومد
    منم سوار اولین brt شدم و خدافظ
    از اون به بعد نشده من زود تر برسم و نباشه
    پاسخ:
    :)) احسنت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی