نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دو نوع سوال

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶ ق.ظ

سلام

بعضیا هستن وقتی سوال درسی میپرسن آدم میخواد با ذوق راهنماییشون کنه تا علاوه بر یادگیری مثلا از جنبه های دیگه ی قضیه لذت ببرن

بعضیا هم هستن که اخیرا به نحوه برخورد باهاشون پی بردم وقتی سوالی میپرسن بهتره برگه شون رو بگیری براشون جواب رو بنویسی تا نه وقت خودت گرفته شه و نه بخوای بیخودی برای کسی صحبت کنی

نمیگم گروه اول خوب اند گروه دوم بد .. میگم گروه اول به موضوع علاقه دارند هرچند که ممکنه چیز چرندی باشه گروه دوم علاقه ندارن و به زور یکی اینو گزاشته تو پاچشون و از سر تو پاچه بودن دارن رفتار میکنن.

تو بعضی موارد من گروه دومم خودم... تو بعضی موارد هم میخوام شخصی که تو گروهه دومه رو ..

  • ظریف

نظرات (۱)

آخ جون نظر
پاسخ:
:/ :)