نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بی مزه

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۰ ب.ظ

سلام

بعنوان یه دانشجوی کارشناسی که گزایش کنترل رو عملا درساش رو تموم کردم نقد زیر رو دارم که میدونم زیاد اهمیتی نداره ولی برای دلخوشی :

کنترل مدرن خیلی درس بی مزه ای بود... 

کنترل دیجیتال هم که استادش بلد نبود موضوع درس رو .. کاشکی این یارو(اسم استاد به کار نمیبرم) نمیومد بجاش DSP برمیداشتیم

ابزار دقیق هم که به بررسی فیزیک سنسورا گذشت و اطلاعات خیلی بدرد بخوری نداشت

کنترل صنعتی هم که همون ابزار دقیق بود 

کنترل خطی یکم خوب بود دست استادش درد نکنه. دکتر عاروان...

جبر خطی هم که اصن نیاز به بررسی نداره. معلوم الحاله کاملا

این بود درسای کنترلی...

بنظرم کنترل خطی رو میشد تو دو تا 3 واحدی درس بدن ابزار دقیق رو هم یکم کاربردی تر درس میدادن و یه DSP هم بجاش برمیداشتیم و همین خیلی کافی و خوب میشد.

اون چرت و پرتای نایکوییست و نیکولز و روس هرویس و ... رو هم کلا میشد درس ندن یا اگه میدن یه کاربرد ازش بگن که دلمون خوش باشه.

مدرن رو هم سرجاش تو ارشد میگفتن میرفت دیگه...


این دوستی که عکسش رو زدم علت وجود علم کنترل هستن فکر کنم.. 

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی