نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

الکترونیک صنعتی

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲ ب.ظ


سلام 

این به صورت تقریبی دیالوگ امروز من با یکی بود

- فرض کن من مردم (mordam) بیخیال ما شو

- آخه چرا ؟

- تو اون درس الکترونیک صنعتی که استادش به خاطر طرز تربیتش حتی یه تشکر هم نکرد و 4 تا تیک انداخت ، سر هر کدوم از پروژه هاتون 40-50 ساعت وقت گذاشتم و الان میبینم که ساده ترین چیزایی که بهتون گفتم رو تو این مدار رعایت نکردی

- آخه (فلان : یه چیزایی که اصلا گوش ندادم راجع به عصبانیت بود) 

- الان من اصلا عصبانی نیستم، کاملا ضربان قلبم نرماله و فقط ناراحتم ناراحتم ازین که میبینم نتیجه کارام هیچ بوده

حالا چرا این طرز برخورد؟

بنده 2-3 تا CA و پروژه به بچه ها توی این درس کوفتی دادم، و توشون یه سری نکات عملی رو بیان کردم که اینا اصلا به مشکل نخورن تو کارای الکترونیک قدرتی تا جایی بلدم و خودم به مشکل خوردم پروژه عملی و شبیه سازیشون رو پیچیده کردم تا همه نکات توشون رعایت بشه... سر پروژه ای که الان داشت سعی میکرد انجام بده هم حداقل 2-3 ساعت حضوری صحبت کردیم و چند صد کلمه شاید چت و ... ولی خب اینجوری که میشه آدم فکر میکنه که واقعا چه فازیه ؟ چرا من تلاش کردم این بچه ها رو پاس کنم

1- استاده که بیشعور بود و یه تشکر هم نکرد

2- بچه ها که هیچ کدوم نمرشون خوب نشد به طور متوسط

3- بچه ها که هیچی یاد نگرفتن

این وسط چرا کمک کردم خیلیاشون پاس بشن ؟ واقعا چرا ؟


راستی ویندوزتون رو آپدیت کنید و جلو آپدیتش رو نگیرید واقعا خیلی سرچش بهینه شده چیزی که چندین ماه منتظرش بودم کرتانا هم قابلیتاش و سطح فهمش بهتر شده و چیزای خوب دیگه


  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی