نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سریع زدن PCB

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰ ب.ظ

سلام 

وقتی یه کاری رو خیلی سریع انجام بدم کلا همیشه ازین اتفاقا میفته ،

میخواستم سر تغذیه یه دیود بزارم که کسی برعکس زد اتفاقی نیفته و برای کلید روی جعبه هم یه جا سوکت بزارم اشتباهی این رو دادم برا چاپ:


مدار رو داشتم لحیم میکردم از تغذیه که عیب و ایرادی نداشته باشه، اولین چیزایی که زدم اینا بود ، کلید رو وصل کرم دیدم داره دود میکنه نگاه کردم دیدم که دیوده مورد نظر جزغاله شد...

شماتیک رو دیدم یه ربع داشتم به این فکر میکردم که دقیقا اون موقع چقدر خواب بودم که همچین چیزی شده ...


سوتی جالبی بود در نوع خودش :)


حالا کوثر هم اومده بود یه قطعه رو نمیدونم چرا فقط یه قطعه رو یکم برده بود اونور تر سوراخاش یه جا بود سیماش یه جا دیگه و اینم داستان دیگه ای شد، همچنین متوجه شدم که LCD هه که داشتم استفاده میکردم سر تغذیه خودش رگولاتور 3.3 ولت داره ولی سر بکلایتش نداره و اینم بکلایتش رو سوزوند :) کلا خوب بود

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی