نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پیام دادن بعضیا

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵ ق.ظ

سلام

سه مدل پیام دادن آزار دهنده :

-سلام

-سلام

[Felany is typing...]

[Felany is typing...]

[Felany is typing...]

[Felany is typing...]

[Felany is typing...]

[Felany is typing...]

[Felany is typing...]

[Felany is typing...]

[Felany is typing...]

[Felany is typing...]

[Felany is typing...]

و 40 دقیقه بعد ...

- وقت داری چند دقیقه؟

- بله

-(دوباره 40 دقیقه ...)

------------------------------

یه مدل دیگه:

عکس : گل یا پل یا دیوار یا ...

اسم : Az_eq_yy

شمارشم ندارم

(بدون سلام)

-یه سوال داشتم فلان چیز فلان چیز...

-این میشه جوابت

-. (بدون تشکر و خداحافظی)

--------------------------------

یه مدل دیگه

(خودم بعضی وقتا اینجوری میکنم برای خورد کردن اعصاب مردم)

سلام

مهدی

راستی

چطوری 

چی کار 

میکنی

...

یعنی 20 میکرو ثانیه یه بار یه ناتیفیکشن تولید میشه 


  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی