نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

عملی کردن ایده

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ب.ظ

سلام

غر زدن راجع به سیستم سایت و ادمین سایت خیلی کار راحتیه حقیقتش 

مثلا من میتونم بگم که اه چرا هیچ سیستمی تو سایت دانشکده ما کار نمیکنه و سرعت ارتباط ها کمه و از منابع استفاده نمیکنن و ... .

افرادی که تخصص بیشتری دارن میتونن غر های تخصصی تری بزنن.

ولی آیا به این موضوع فکر شده که کسی که متخصص تره چرا نمیره خودش سعی کنه اینو درست کنه؟

یه زمانی یه بنده خدایی به نام نعیم تو سایت ما بود که دانشجو بود و میرفت تو اتاق ادمین سایت میشست و کارای یه ادمین رو انجام میداد به طور داوطلبانه.

من خودم به عینه دیده بودم که چقد فحش دادن به این بنده خدا که هیچی حالیش نیست و گند زده به همه چی 

ولی چند تا نکته رو در نظر نگرفتن :

1- این که سایت دانشکده 99% زمان ها بالا هست و 1% میخوابه دلیلش این نیست که ایشون گند زدن، این چیزا خیلی مدیریت میخواد و خب این نشون دهنده اینه که یه نفر که داوطلبانه داره ادمینستریشن رو انجام میده چقدر لطف میکنه

2- این که ایشون رفته بودن یه هارد خریده بودن و یه سایتی بالا اورده بودن که از شبکه دانشگاه استفاده میکرد و توش فیلم میزاشتن و ملت اکانت ماهانه خریده بودن و بهشون گیر داده بودن، نمیدونم این دوستان به این فکر کردن که ایشون یه هارد خریدن 790 تومن و تا زمانی که هارده سوخت حدود 850 تومن یا همچین عددی در اومده بود از سایت، که با نرخ سود بانکی حساب کنیم چیزی تو جیبشون نرفته بود بلکه زمانی که برای طراحی و دانلود و مدیریت سایت گزاشتن کلا ضرر بوده براشون و با این کار چقدر پهنای باند سیو کردن که برای دانلود فیلم تلف نشه

3- راجع به زیر ساخت فیزیکی سایت که مثلا 3-4 تا پورت شبکه هست که خرابه کلی گیر میدادن ، اینا یا نمیدونن درست کردن این چیزا چقد سخته یا خودشون رو میزنن به ندونستن ، من یادمه نعیم یکی دو بار گفت بیا فلان روز سایت رو ببندیم بزنیم کل سیما رو چک کنیم و درست کنیم ، ما نرفتیم ولی ایشون خودش این کارا رو انجام داد

4- کلی با اینور اونور چونه زد با این شرایط مزخرف بی پولی مثلا یه سرور بهتر گرفت برای سایت خودمون و ...


و خیلی مثالای دیگه

اگه ایده ای داریم بهتره بریم عملیش کنیم و اگه یه نفر داره یه کاری رو به صورت داوطلبانه انجام میده و نظری داریم نسبت به کارش محترمانه بهش بگیم و یا دوباره خودمون سعی کنیم بریم جلو و داوطلبانه عملیش کنیم.

یه چند روز بود میخواستم اینا رو بنویسم :)


---------------------------------------------------------

راستی سعی کردم تز کارشناسیم رو با دکتر بهرامی بردارم ولی خب موضوعی که من مد نظرم بود با چیزایی که ایشون مد نظرشون بود شباهتی نداشت و هیچی دیگه الان باید پیش یکی دیگه برم

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی