نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اهدای سلول های بنیادی

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ب.ظ

سلام


معمولا از این کار ها خوشم میاد ، یه جورایی این جور کار ها زکات سلامتیه ، اهدای خون، اهدای سلول های بنیادی و ... چیزی نیست که از آدم چیزی کم کنه 


همچنین آدم وقتی تو شرایط بد قرار میگیره و احساس میکنه که باید بقیه بهش کمک کنن، باید تو روز هایی که نیاز به کمک نداره تا جایی که مقدوره براش کمک حال بقیه باشه، شاید یک نفر همین الان به این سلول ها نیاز داشته باشه.


لینک زیر رو بخونید فکر کنم جذب بشید ، 

لینک زیر


یه ثبت نام باس بشه و من کردم و هفته ی بعد میرم برای آزمایش شمام بیاید :) اگه مقدوره البته.


  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی