نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

Chamber

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۶ ق.ظ
سلام
درسته که ساعت 2:40 شبه و من تو آزمایشگاهم همچنان و یدونه دستگاه از 3 تا دستگاه حاضر شده و فردا 9-10 صبح مسابقس، نکنه منتظری یه ولی ... بگم و یه نکته پندآموز رو در باره ی به ساعت آخر ننداختن کار ها اشاره کنم ؟ نه آقا دیگه ازین بچه های مکانیک دل بریدم صرفا میخوام برم یکم فیلم نگاه کنم دیگه حالش نیست.

لازم به ذکره که یکی دیگه از خرق عادت های علی(استاااد) رو امروز ذکر کنم: داشتم از ساعت 10 صبح تا 16 با یه LCD ور میرفتم که راهش بندازم 
علی و حسن ساعت 16 تا 16:01 اومدن یه سر زدن بهم و علی در یک حرکت و کمتر از 10-20 ضربه روی کیبورد LCD رو کاملا درست کرد...

چیز دیگه ای که لازم به ذکره بگم اینه که متوجه شدم استادی که با بچه هاش همکاری میکنم تو دانشکده مکانیک در دانشگاه آلبرتا که بودن کلی کار فرهنگی میکردن ، برای مثال تو کلیپ سوسن خانم بچه های دانشگاه آلبرتا دیده میشن :||| و یه جورایی :))) خیلی آدم جالبیه...
  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی