نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ازین بحثا

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۱۲ ب.ظ

سلام

تابحال دیدید دو نفر با هم موافق باشن و شروع کنن بحث کردن ؟

یا دو نفر یکیشون از روی عناد با دیگری مخالفت کنه و کلا هیچ جوره راضی نشه؟

یا این که یه نفر بخواد با مخالفت کردن خودش رو زنده نشون بده ؟

وقتی دو نفر اینجوری شروع میکنن بحث و منم مجبورم گوش بدم مثلا تو کلاس یا تو تاکسی ، واقعا دوست دارم جفتشون رو بکشم :)

و لازمه بگم که تو تاکسی مورد اول رو خیلی زیاد پیش میاد 

و سر کلاسای عمومی مورد دوم و سوم.


دو تا مثال از دیروز و پریروز

تو تاکسی بودم یه خانم و آقایی شروع کردن حرف زدن، هم رو میشناختن، راجع به یه بنده خدایی که خانمه یه X هزار تومن بهش قرض داده چند سال پیش و طرف پس نداده و آقا هه هم میگفت که زندگیش نابود شده. به جرات میتونم بگم که 40 دقیقه خانمه داشت لعنتش میکرد و آقا هه هم داشت یه جمله که زندگیش فلان شده رو تکرار میکرد.. 


سر کلاس عمومی بودیم ، استاد دانش خانواده اومد شروع کرد از چیزای بدی که ممکنه تو رابطه ی دوستانه دختر و پسر به وجود بیاد حرف بزنه. این استاد واقعا آدم باسوادیه و من یه درس باهاش داشتم قبلا و جزو معدود استادای عمومیه که یکم حالیش هست. حالا بگذریم. طرف برای این که صرفا

1- مخالفت کنه

2- به بقیه بگه که رابطه *نسی داشته و یه PhD در این زمینه داره

3- بگه مخالفه 

4- بگه که مخالفه 

شروع کرد مخالفت کردن در حالی که چیزایی که میگفت هیچ ارزش مادی و معنوی نداشت. و استاده هم مدلش اینه که اول ضرر ها رو میگه بعد روش های رفعش رو میگه و این صبر نمیکرد  و خفه نمیشد. بگذریم.. به یکی از بچه ها میگفتم حرفاش در حد این جک بود که میگه:

یه بنده خدایی میره پیش یه آخوند میگه که با خاله میشه ازدواج کرد؟ آخونده میگه نه نمیشه طرف میگه ما کردیم شد. 

واقعا در این حد بود. 

تیپ پسره هم مثل این Emo ها بود. ازینا که روزی دو بار شاهرگشون رو میزنن و مو هاشون از یه طرف کچله از یه طرف تا زیر گردنه.

وقتی این جمله رو نوشتم گفتم خب عکس یکیشون رو به عنوان عکس پست بزارم. بفرمایید 

ترو خدا به بچه هاتون محبت کنید و بزارید حرف بزنن و ... که همچین دیوونه هایی تحویل جامعه داده نشن. 

من آدم عصبی ای در 90% مواقع نیستم ولی در 10% همونطور که علی میگفت یه Desert Eagle لازمه

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی