نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سقوط

دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶ ب.ظ

سلام

صندلی جلو ماشین بودم و راننده داشت تو خیابون آروم میروند. به یه جایی رسیدیم که یه کانال به عمق شاید 15 متر بود نسبتا هم خالی بود آب تا شاید 1 متر توش بود و موازی خیابون میرفت. یه جایی رسید که نرده ای هم نداشت و راننده هه میخواست کنار کانال پارک کنه. اروم رفت به سمت محل پارک و یهو دیدم ترمزش نگرفت و ماشین سر خورد و برعکس سقوط کرد تو کانال. توی ارتفاع سقوط واقعا ترسیده بودم و حس بی وزنی داشتم. بسه دیگه خواب دیشبم رو دارم میگم. اولش یکم داد کشیدم از ترس و چون زمان کند شده بود و فرصت برای فکر کردن زیاد بود با خودم داشتم فکر میکردن که هه چقدر چرت تموم شد. گفتم خدایا منو ببخش و افتادیم تو کانال. برعکس البته. لحظه برخورد رو درست نفهمیدم. کمربند ایمنی داشت فشار میورد. و جریان آب هم سریع بود و ماشینو کشوند برد یه جایی که تهه مسیر بود شاید چند دقیقه ای طول کشید. خیلی پایان عبرت آموزی نداشت.

کلا ازین خوابایی که بخاطر ترمز نداشتن ماشین و ... تصادف میکنم یا میکنه کسی زیاد میبینم نمیدونم چرا 

قدیما تو سقوط از ارتفاع از خواب میپریدم (میدونم حتما یه بار حداقل تو خواب تجربشو داشتید) ولی این دفعه نه. در نوع خودش جالب بود.

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی