نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اسنک

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ب.ظ


سلام


کاری که توی بانک پاسارگاد مراحلش اینه :

۱- شماره گرفتن

۲- نشستن 

۳- یه درخواست تغییر رمز دادن و فرم رو پر کردن 

۴- ۳ دقیقه بعد گرفتن رمز جدید

توی بانک ملت روالش مراجعه به نزدیک ۵ نفر و پر کردن یه فرمی که فیلد های ناقصی داره و ۴۰ دقیقه الافی داره

فرق دولتی و خصوصی؟

----------------------

بیخیال این

امروز بعد ۵ سال رفتم صادقیه اسنک بخورم. خیلی هوس کرده بودم و تعریفش رو شنیده باشید یا نه رو نمیدونم ولی خیلی اسنکای خوبی داشت.

یه کانکسه که سر تا پاش رو با غلط گیر و ماژیک و .. یادگاری نوشتن و اسنک های پر و با کیفیتی داشت.

امروز با کلی ذوق رفتم و رسیدم اونجا ۱۰ تا دختر دبیرستانی جیغ جیغو و لوس، گند زدن به حالم. هر کدومشون گرفتن یه اسنکش و سس زدن بهش ۲ ۳ دیقه طول میکشید و همشم داد و بیداد میکردن.

خلاصه گند زدن به حالم. و برگشتم رفتم دانشگاه چون به این زودیا نوبتم نمیشد.

یه قسمت زیادی از دبیرستان رو اونجا بودیم یادش بخیر.


----------

بهتر ازین عکس از اون اسنکاش چیزی پیدا نکردم 

----------

قسمت بشه دوباره برم...

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی