نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مونترآل

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۵۰ ب.ظ

سلام دوستان

الان که 5.11 صبح من و 13.41 تهرانه دارم براتون مینویسم

میدونید اولین چیزی که تو مونتراال حسابی میزنه تو ذوق تابلو های فرانسویه شهره. خداروشکر اینجا قرار نیست زندگی کنم! دومین چیزم طعم نوشابه های کوکا کولا بود که یه جوری بود... نمدونم

بخاطر این تغییر ساعت که بهش jet lag میگن اتوماتیک 4.45 صبح بیدار شدم. در حالی که 1 شب خوابیدم.



خونه ی دوتا از دوستام احسان و محسن هستم و دیشب از فرودگاه مستقیم اومدم اینجا. اینام دمشون گرم سنگ تموم گزاشتن و کلی دیشب شام درست کرده بودن و... (با گوشت حلال خدارو شکر) جالبه که میگن دو وعده میخورن غذا! یعنی بهم گفتن جالبه بدونی قراره دو وعده بخوره صبحونه و شام چون اصلا نمیرسی هیچ چیزی درست کنی





توی پرواز از ترکیه تا مونترآل که یه ده ساعتی طول کشید، و هرکاری میکردم تموم نمیشد (شبیه یه شوخی که خیلی ادامه دار میشه و شورش در میاد)، یه آقای کانادایی نسبتا بزرگ پیشم بود و ازش یکم چیز میز پرسیدم فهمیدم رفته استانبول بگرده و خوششم اومده بود. ازش پرسیدم کجاها دیگه رفتی و گفت اسراییل خیلی وقت پیش و مراکش و .. رفته :)) و راجع به اختلاف غذاها با ایران پرسید. جالب بودش. توی Halifax فکر کنم اسمشه زندگی میکرد. یه پرواز از مونترال باید بره دوباره. اینم موقعیت جغرافیایی هلیفکس.


z


حالا مشکل رفتن ازینجا به کینگستون هستش که چند روش براش هست و از روش های حمل و نقل عمومی قطار و یه سرویسی به اسم MegaBus هست که اتوبوسای گنده ی دو طبقه بین شهریه. حالا امروز ببینم میتونیم یه بلیط بگیریم. مشکل اینجا بارامه که یکم زیاده و مگاباس شاید گیر بده. قطار هم که گفتم اوکیه ولی خیلی شیک و پیک تره و گرون تره ولی محدودیت بارش خیلی بیشتره

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی