نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

CBC

پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۴۳ ق.ظ

سلام

امشب گلن گفت بریم بیرون یه سر، سوار ماشینش که شدم رادیو CBC بود، اومدم سلام کردم گفت گوش کن، دیدم یکی داره راجع به شیراز و ... حرف میزنه، گفتم چیه این؟ گفت یکی از کانالای معروفه رادیوییه که کلا راجع به همه چیز ازین جور مستندای رادیویی داره و راجع به همه چی صحبت میکنه این آقایی هم که داره حرف میزنه ایرانیه، آره خلاصه خیلی دقیق گوش ندادم ولی از شیراز و سعدی و ... گفت و .. و  آخراشم به 11 سپتامبر و بن لادن و ... کشید که قضیه از چه قرار بوده و ربطی به ماها نداره و ... :) 

جالب بود برام که این دوتا کشور انقدر به هم میتونن نزدیک باشن و طرز تفکر مردمشون و دولتشون انقدر متفاوت باشه.

دوس داشتید گوش کنید میتونید آنلاینم گوش کنید این رادیو رو، من که خودم علاقمند شدم که گوش کنم تو آزمایشگاه وقتی بیکارم...

--------------------------------

پس فردا اسباب کشی دارم به منزلگاه جدید، برای پاییز و زمستون و بهار حداقل... خونه اش خیلی بزرگه نسبت به این خونه ی الانم و 5 تا همخونه ای دارم تو این جدیده. 

--------------------------------

خدا کنه همخونه ای ها آدمیزاد باشن، بنظرم میاد ریسکش ازین که آدم با یه نفر همخونه ای بشه خیلی کمتره، چون وقتی مردم تو گروه بزرگتری ان بنظرم بیشتر سعی میکنن تو نقش اجتماعی خودشون باشن تا تو نقش واقعی شخصیت اصلیشون! که ممکنه قابل تحمل نباشه.

کلا این جا دو سه تا آپشن هست

1- یه خونه های دانشگاه داره برای دو نفر، که قیمتش معقوله فاصلش زیاده و باید با یه ایرانی احتمال 99% همخونه بشی 

2- ازین مدلایی که من گرفتم که معلوم نیست چی از آب در بیاد ولی قیمت معقلول میشه بازم و فاصله کم میشه و افراد رندوم تری اطراف آدم میان

3- لاکشری فاز برداشتن و ... که در مرام جیب ما نیست. که خونه های توپ میشه که حالت آپارتمانی دارن که خیلی امکاناتشون خوبه و شخصی هست همه چیز.


  • ظریف

نظرات (۴)

خونه جدید مبارک ایشا... که باب میل باشه، راستی من اصلا ندیدم تو دانشجو های ایرانی از این سه تا اپشن سکونت چیز دیگه ای برن تازه خیلی ها مخالف کمپس های دانشگاه هم هستن، مثلا من خودم برام جالب بود که بشه Homestay یه مدت پیش یک خانواده زندگی کرد البته خانواده های امریکایی خیلی ادم راحتره و خانواده های کانادایی یکم فرهنگشون بریتانیایی هستش و کمتر نسبت به امریکایی ها خونگرمتر هستش البته ادم های کامل خوبی هستن اما به نظر چیزی که من شنیدم خانواده های امریکایی بخصوص شهرهای کوچکش خیلی اون فاز احتیاط و privacy بیش از حد کانادایی ها رو ندارند و راحتر به نسبت کانادایی ها  میشه باهاشون گرم گرفت و توی homestay ها این بیشتر به چشم میخوره. شایدم اشتباه میکنم نمیدونم تو همچین چیزی شنیدی؟مثل homestay رفته باشند (البته دانشجو های لیسانس به پایین بیشتر میرن ولی خب بالاتر هم شنید)
پاسخ:
اول مرسی دوم این که این آپشنرو یادم رفتهبود کلا، چون ایرانیا خیلی بیشتر دوست دارن با ایرانی جماعت باشن و ریسک نمیکنن خیلی کم دیدم اینو، یکی از دوستام این کارو کرده ولی خیلی فعلا باهاش رابطه ای ندارم بدونم چجوری پیش رفته. ولی ازون ایده های خیلی خوبه.
یکی از دلایلی که چیز دانشگاه رو خیلی دوست ندارم همین بود که با ایرانی باید باشم، بعضیا راحت ترن ولی بنظر خودم به اندازه کافی ناخواسته آدم با ایرانیا رابطه داره بخواد نخواد، ازین فرصت همخونه شدن و یکم فازشون رو دریافتن باید استفاده کرد. 
راستی عید قربان مبارک:))))
پاسخ:
مرسی!!!! برا شمام مبارک باشه
پنج نفر ! میشه مثل خوابگاه تقریبا 
و مهمه که نرمال باشن حداقل.امیدوارم باشن
پاسخ:
خوبی اینا اینه که غذا درست نمیکنن یا خیلی کم پیش میاد یه چیز آماده بخرن بندازن تو فر. خلاصه آشپزخونه رو خیلی نگران نیستم. 
میمونه پارتی گرفتن که فکر کنم تا با هم گرم نشن کسی جرات نکنه پارتی بگیره که اینم یه چند ماهی طول میکشه،
دیگه تمیز بودنم مساله است که تو این خونه هه یه سرویس بقل اتاق خودمه اونو تمیز میکنم بقیهرو هم میسپارم به خودشون هر کاری دوس داشتن کتن، 2 تا سرویس دیگه داره
خلاصه امیدوارم خوب پیش بره! 
همش غذای بیرون میخورن؟
پاسخ:
بلی متاسفانه.
یا خیلی نیمه آماده که فقط با مایکروویو کردن درست بشه یا تو فر گزاشتن. 
یکی میگفت مادرش میگفته زمان درست کردن غذا از زمان خوردنش بیشتر نباید بشه!!! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی