نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

عکسای تورنتو

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۳۸ ب.ظ

سلام

پیرو پست قبلی


این مسیری بود که ما رفتیم، گوگل تایم لاین لطف کرده بود و همه ی حرکات ما رو ثبت کرده بود با دقت خوبی


مسیر ماشین:


مسیر داخل تورنتو

که حدودیه تقریبا چون هر ثانیه ثبت نمیکنه موقعیتو یکم یه جاهاییش عجیب غریب میشه. که از گوگل مپس پیشنهاد میکنم ببینید. سه بعدیشو



در بدو ورود به تورنتو میشه این صحنه رو دیدش




که بخش داون تاون تورنتو که ساختمونای خفنش اونجان هست مثل برج کذا


بعد از اون هم یکم عکس از خیابوناش و مردمش:





که میبینید خیابونا کوچیکن نسبتا ولی یه سری خیابونای عریض هم داره که یکیش مثلا :




محله چینیا که گفتم، همونطور که میبینید بانکه روش چینی نوشته



یکی از اولین جاهایی که CN رو از نزدیک تر دیدم:




و اینم از بقل خود برج، اون چیزه خوده برجه و اون صف ورودیشه، اون ساختمونا هم جالب بودن. یکمی





رستوران ایرانی: که برای ناهار رفتیم، من به هدف خوردن یه چیزی شبیه ایرانی اصل رفتم ولی با این که صاحبش و کارکناش ایرانی بودن ولی فرق داشت و ورژن کاناداییش بود. (که بخوره تو سرشون :/ )





این ساختمونا هم جالب بود




داخل پردیس دانشگاه تورنتو هم رفتیم ولی اونجا ها رو فیلم گرفتم و خیلی جالب و مناسب به اشتراک گذاری نشد.

آره خلاصه این بود نزدیک و داون تاون تورنتو



  • ظریف

نظرات (۲)

به نظرت شهر شلوغ مثل تورنتو بهتر یا این شهری که الان هستی توش؟
پاسخ:
امکانات شهر بزرگ و کار و... قطعا تو شهر بزرگ بیشتره ولی مردم شهر کوچیک دوستانه ترن 
به نظرم از بهترین نوع سفرنامه نویسی همین عکس نویسیه :)
پاسخ:
مرسی
موافقم، کی حال داره کلی متن بخونه! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی