نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پشت پا

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۴ ب.ظ



سلام

دیگه کم کم رفتنی شدم. 

یه کنسرو آش رشته گرفته  بودم ببرم ولی دیگه نشد و به عنوان آش پشت پای خودم گرمش کردم و خوردیم:)) چقدرم بد بود :)) شاید بدترین آش رشته ای که خورده بودم. 

دیشب از استرس که نمیدونم دقیقا چرا الان استرس باید بگیرم، خوابم نمیبرد تا حدود 3 4 و با قرص خوابیدم که تا خوابم برد بیدارم کردن برای نماز و کلا شب جالبی بود. 

....... 

صبح که بیدار شدم از 7.30 تا 13.30 یادمه سرم گیج میزد.

....... 

صبحش رفتیم بهشت زهرا یه خداحافظی کنم و بعدشم رفتیم دسته چمدون رو که کنده شده بود بدیم تعمیر. بچه ها سفارش قرص اسید معده و سیگار و... داده بودن که اونا رو هم گرفتیم.

........ 

دیگه همین دیگه. See you on the other side به قول معروف. 

  • ظریف

نظرات (۱۱)

خیرپیش
پاسخ:
متشکر! 
  • آقایِ عینکی
  • نمیدونم کجا 
    ولی پشت پا واس سربازیِ معمولا :))
    مرد میشی :)))
    پاسخ:
    جدی؟ نمدونستم! خلاصه یه بهونه ای برای باز کردن این کنسروه میخواستم دیگه
    عه... به سلامتی!
    پاسخ:
    متشکرم! 
    سلام کجا دارید میرید؟!؟! 
    پاسخ:
    سلام کینگستون کانادا. در نهایت البته
    به سلامت خیر:)
    پاسخ:
    ممنونم! 
    تا حالا کنسرو آش رشته ندیده بودم😂
    پاسخ:
    منم اولین و آخرین بار (امیدوارم) بود که باهاش روبرو شدم! 
    این سری که خوردیم به امتحان ها ولی سری بعد انشاالله یه دوره همی میگریم برو به سلامت برسی :)
    پاسخ:
    متشکرم. ایشالا! 
    انگار همین یه ماه پیش بود که گفتین دارم میام! (فک کنم در واقع همون حدود بود :دی)
    ایشالا سفر به سلامت بگذره و موفق باشین :) (همسفرا هم اذیت نکنن :دی)
    پاسخ:
    آره واقعا همین حدود بود:))
    مرسی. خداروشکر بد نیستن و ساکتن برعکس دفعه قبلی! 
    گریه حضار

    کنسرو آش((((((((:

    داشتم نگا میکردم رزومه اساتید دانشگامو.بعد ییکی دوتاشون از کانادا پی اچ دی گرفته بودن.یاد تو افتادم.

    یه روز استاد شو بیا بمون درس بده(:

    پاسخ:
    :)))) چیه مگه :)))
    مرسی بیادم بودید! اول این که ممنونم! و دوم این که من در تلاشم فرار کنم از دانشگاه بیام استاد بشم؟؟ :))

    قیافش خیلی یه جوریه ((((((((((((((((:

    چرا؟! استاد دانشگا میشین،به دانشجوها درس میدن!ادمای جدید میبینین!تمام عقده های این دل رو خالی میکننی رو سر ما!^_^ اصلا عالیه.

    پاسخ:
    :))) چون خل و چل میشن همشون تهش. آخه شکنجه دانشجو ها خیلی جذابه مثلا!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی