نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شماره تلفن

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲ ب.ظ

سلام

اینجا برای این که حفظ کردن شماره تلفن ها رو آسون تر کنن، میان چند رقم آخرشون رو یه جوری انتخاب میکنن که یه کلمه بتونن انتخاب کنن و حروف اون کلمه روی صفحه کیبورد گوشی که هر شماره یه سری حرف داره معادل اون شماره ها بشه

مثلا اینجا که روی یه دارو هایی کار میکنن و یکی از دارو ها MDMA هست، شماره اش رو اینجوری انتخاب کرده

Phone: 831-429-MDMA (6362)

اینجوری راحت تر میشه حفظ کردنش. باحاله بنظرم

  • ظریف

نظرات (۷)

چه باحال D:

پاسخ:
آره باحاله :))

والا نفهمیدم چی نوشتین 

شماره تلفن ثابت مگه انتخابیه؟ 

پاسخ:
با قیمت بیشتر و یا جاهایی که شماره های سازمانی دارن 

همیشه برام سوال بود حروف انگلیسی روی کیبورد تلفن ها چیه.ممنون

پاسخ:
منم برام سوال بود که چرا آخر بعضی شماره تلفناشون حروف میشد 
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • چه با مزه.

    کد گذاری بوسیله ی داستان حتی با مزه تر از اینم میشه. 

    جالب بود. برای منم سوال بود این حروف ته شماره ها.

    پاسخ:
    کدگذاری بوسیله داستان رو متوجه نشدم یکم بیشتر میگید؟
    آره جالبه کارشون :)

    حالا من برعکس هر شماره‌ای که بخوام حفظ کنم یه داستان، یا کلا یه ربطی بین شماره‌ها برای خودم پیدا می‌کنم :) 

    پاسخ:
    من اگه یادداشت نکنم ۵ ثانیه بعد پریده :))

    خیلی با حال بود ایده خوبیه

    پاسخ:
    آره باحاله :))
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • برای هر عدد کدی در نظر گرفته میشه و اعداد بوسیله ی کدهاشون داستان سازی میشن و حفظ میشن.

    مثلا

    یک= درخت

    دو= ترازو

    سه=چراغ راهنما

    چهار=میز

    پنج=دستکش

    و 

    ...

    برای اعداد دو رقمی هم متفاوته

    بیست و دو= (یه شی ء که حرف اولش با حرف اول "بیست" یعنی "ب" و حرف دومش با حرف اول، دو یعنی "د" شروع بشه)

    و ...

     

    بعد با این کدها داستان میسازن. :)

    پاسخ:
    اوه چه جالب! ممنون!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی