نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

استرس اجتماعی

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۱۱ ق.ظ

سلام 

از معرفی کردن و رفتن توی محیط های جدید خیلی بدم میاد. این که 20 نفر دارن کارشون رو میکنن و دونه دونه بالا سرشون بری و وقفه تو کارشون بندازی و یه دیالوگ ثابت که به یه نفر که 5 متر اونورتر نشسته رو بهش بگی. که احتمالا وقتی داشتم میگفتم شنیده. و مثلا نفر 10 ام دیگه کاملا میدونه من کی ام و منم میدونم که میدونه و باید یه چیز خیلی خیلی رو اعصاب رو جفتمون نقش بازی کنیم.

 

ولی خب یکی از خوبیایی که این کرونا برای من داشت این بود که به محض ورودم به این شرکته، همه چیز تعطیل شد و همه ی جلسه ها آنلاین بود. این باعث شد که اول قیافه همه رو چند ده بار دیده باشم و دوم هم این که الان که کم کم داریم بر میگردیم سر کار، خیلی تعداد آدما کمتره و هر روز میتونم یکی دو تا آدم جدید ببینم و خودم رو معرفی کنم. که کنترل همه چیز رو خیلی آسون تر میکنه!

 

داستان یه ماه اخیر و کرونا رو هم برای گفتن دارم که شروع به کارم خنده داره که تا اومدم همه چی به هم ریخت و یخ شکن خوبیه.

 

آره کلی استرس کمتره و میتونم یه جوری رفتار کنم که انگار یه ماهه میشناسمشون. 

  • ظریف

نظرات (۳)

این استرس رفتن توی محیط جدید تقریبا برای همه وجود داره اما خب نحوه برخورد باهاش مهمه  

ولی این قسمت این نوع معرفی واقعاا رو اعصابه :)) خب هر موقع آدم با یکی کار داشت توی اون محیط باهاشم آشنا میشه 

پاسخ:
دقیقا! ولی چون شرکته کوچیکه، کلا شاید بیست سی نفر حداکثر، تو همون روز اول ده نفر رو دیدم سر مصاحبه. بعد مدیره هم گیر بود میگفت برو با بقیه حرف میزد
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
پاسخ:
به به استاد حسن بعد مدت ها

خب چرا باید خودتون رو به تک تک اعضا دونه دونه تو یه اتاق معرفی کنید؟!

اصلا چه اجباری وجود داره به معرفی به "همه" و اون هم همزمان؟ بالاخره شما با یه سری افراد مشخص سر و کار دارید که اونا هم در مواقع لازم، شما رو معرفی میکنند به سایرین..

....

مطمئنید رسمشون اینطوریه؟؟

پاسخ:
رییسم انتظار داشت. روزی که رفتم قرارداد رو امضا کنم و بعدش تعطیل شد گفت که برو خودتو به بقیه معرفی کن و منم به همخونه و همکارم بودم. یکم لفتش دادم و به کسایی که قبلا دیده بودم سلام کردم. به همخونه ام گفته بود که این به لحاظ اجتماعی مشکلی داره که اینجوری میکنه؟ حالا الان که دارم میرم کم کم دارم میبینمشون و باهاشون آشنا میشم. انتظار داشت برم و تیم ها رو بشناسم و راجع به کارشون بپرسم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی