نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

من نبودم

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۵۲ ق.ظ

سلام

 

چرا انقدر سخت شد که آدما انقدر سخت زندگی کنن؟

 

مگه سخت بود که عامل خوشحالی رو تو خودشون پیدا کنن و تو سطح جامعه تعمیمش بدن؟

 

مگه چند تا چیز هست که به ما حس خوب میده؟

 

انقدر سخته؟

 

خدا اگه این پایین اومده بود میگفت که آخه این چه گندیه که کشیدید به نظام خلقت من

 

یه اختیار بهتون دادم و سعی کردید جای من باشید. من بهتون اجازه ندادم که صفات منو داشته باشید. من بهتون گفته بودم بنده های خوبی باشید ولی شما سعی کردید خدا باشید

 

سعی کردید صاحب همه چیز بشید. سعی کردید قانون مشخص کنید. سعی کردید مغرور باشید و ... اینا برای من بود

 

وظیفه شما خواستن بود و سر خم کردن. 

 

هیچ کسی اجازه نداره درست و غلط رو بهتون بگه

 

چون وجود نداره

 

درست و غلط وجود نداره چون خدا چیز اشتباهی خلق نمیکنه. اگه چیزی اشتباه بره به سمت نابودی میره - خود به خود -

 

وظیفه ما نیست که خط درست و غلط رو بکشیم. 

 

چیزی که اشتباه باشه خودش نابود میشه

 

تمدن مصر به اون بزرگی، که حتی نزدیکشم نشدید دست از پا خطا کرد و نابودش کردم، شما که چیزی نیستید

 

پس چرا وظیفه خودتون میدونید که تو سر همدیگه بزنید و درست و غلط رو به همدیگه بفهمونید.

 

اگه میفهمید رعایتش کنید و کمکتون میکنم.

 

برای چی کاسه داغ تر از آش میشید؟؟

 

مگه من خدا نیستم؟ چرا میاید جای من؟ چرا سعی میکنید که وظیفه من رو اجرا کنید؟ من خودم شما رو خلق کردم و خودم میدونم چجوری جلوی اشتباه رو بگیرم

 

هر کسی مسئول کار خودشه و حروم ترین کار گیر دادن به بقیه است. 

  • ظریف

نظرات (۳)

  • ســـآیـღــه ..
  • خیلی دلم میخواد محاکمه مسئولین رو تو اون دنیا ببینم D: 

    پاسخ:
    :) جالب باید باشه!
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • من مخالف گیر دادن الکی به بقیه‌م، گیر دادنی که از سر این باشه که فقط من درست و غلطو می‌دونم و باید هر جوری هست بقیه رو هدایت کنم. مخالف اینم. ولی به نظرم قرار هم این نبوده که هر کی سرشو بندازه پایین و بگه فقط مسئول کار خودمم. امر به معروفو هم خدا گفته.

    پاسخ:
    ولی نمیدونیم که هر کسی تو په مرحله ای از کمال خودشه
    مثلا مولانا وقتی داشت شراب میخورد بنظر کار بدی میکرد ولی تو اون لحظه کسی نمیتونست پیش بینی کنه که قراره یکی از وصل ترین آدمای تاریخ بشه

    سلام و درود مهدی عزیز 

     

    آقا ب جان خودِ خدا من اگر خدا بیاد پائین 🤣 یقه‌اش رو دو دستی میچسبم و ازش می‌پرسم : 

    شما ک دانای کل هستی و همه چی رو میدونی ، چرا ب این جاندار دوپای حریصِ کم‌جنبه  اختیار دادی ؟ 😮 مگر نمیدونستی ؟😞 مغلطه هم نکن خدا جون ! 😛

    .

    .

    ندا آمد ک ای بنده‌‌ی فضولم 🤗 آنچه شنیده‌ای فراموش کن و دور بریز😉 و بیشتر پژوهش کن ! 😊

     

    شاد و سلامت باشی 

    پاسخ:
    سلام جانان جان!

    بهش فکر کردم. فکر میکنم اختیار رو داده که همین اتفاقا بیفته و بفهنین که مغز کوچیکمون نمیتونه تصمیم بگیره. برای همین اختیارمون رو پس بدیم و تسلیم جریان طبیعی خلقت که همه ی این طبیعت و سیاره ها و ستاره ها رو داره جلو میبره بشیم. 
    یکم طول میکشه ولی داریم کم کم متوجه میشیم که باید کمتر فکر کنیم و بیشتر حس کنیم. البته برای درست حس کردنم باید روحمون رو پاک کنیم که باید فکر کنیم چرا آلوده شده و تمیزش کنیم تا بتونیم درست حس کنیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی