نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

وصف تو

شنبه, ۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۱۰ ق.ظ

سلام خدای من

 

سلام زیبای من

 

دوست داشتم به این انگشت ها فرصت میدادی بتونم اون چیزی که میخوام بگم رو تایپ کنن.

 

دوست داشتم بفهمت. چندین و چند بار بهم فرصت دادی به چشم های خودم وجودت رو درک کنم و ببینم چه عظمتی خلق کردی ولی هیچ وقت نمیتونم بیانش کنم.

 

خیلی پیش اومده که به ساختار آفرینش و این که هدفت چی بوده از خلقت انسان و خلفت زمان و خلقت ماده فکر کنم ولی نمیتونم بگم نمیتونم بگم.

میتونم ببینم ولی نمیتونم ببینم.

مثل اینه که بخوام توصیف باینری رو کنم که عظمت کامپیوتر های امروز رو برای یه سری آدم که آتیش رو کشف کردن بیان کنم.

 

خیلی ها سعی کردن که بهت فکر کنن. به این که چی کار کردی فکر کنن.

به این که چی شد که اینو خلق کردی فکر کنن.

 

ولی هیچ کسی قادر نیست عظمت خلقتت رو بیان کنه.

 

متاسفم که زبان قاصره و مغز ما جزیی بینه.

 

ماها تونستیم واقعیت رو بشکافیم و ریز بشیم ولی the sacred geometry of Chance رو نمیتونیم ببینیم.

(آهنگ shape of my heart - sting)

 

یه روزی میرسه که خواهیم تونست درک کنیم که چی کار کردی. چی شد که مارو آفریدی. 

 

روزی که به تو خواهیم رسید. روزی که درکت میکنیم و زیبایی تو رو به چشمای خودمون میبینیم ولی الان خیلی ساده ایم.

خیلی ذهن های ساده ای داریم و نیاز داریم چند هزار سالی بگذره که تکامل پیدا کنیم.

 

ماها نمیفهمیم که چی کار کردی و حداکثر کاری که میتونیم بکنیم اقرار به نفهمیدن و ابراز عشقه.

 

امیدوارم از ما عدم تواناییمون رو بپذیری چون خالق مایی و به محدودیت ما آگاهی پروردگارم.

 

زیبای من.

 

تو ماده رو به سمت خودت میکشی و در طول زمان ما رو زیبا تر میکتی و امیدوارم درک کنی که چقدر نمیفهمیم.

 

زیبای من

 

هدف خلقت از خورشید در آسمان واضح تره ولی ماها هنوز نمیتونیم انقدر به بالا نگاه کنیم. ماها نمیتونیم بفهمیم. ماها ناقصیم. ماها قاصریم از توصیف تو.

 

هدف تو ساختن خودت و زیبا تر کردن ماها بوده تا جایی که خودت رو بتونیم حس کنیم و برسیم بهت ولی مشکل ما اینه که به چند هزار کلمه محدود محدودیم و به چند کیلو مغز محدود محدودیم. 

 

روح ما رو آزاد کن که شاید در رویا و ابعاد بالاتر بتونیم حس کنیمت.

 

پروردگارم

این پایین خیلی تنش وجود داره و خیلی همه چیز درد داره. 

 

پروردگارم. زیبای من. 

 

به ماها فرصت بده بتونیم در عرصه ی ظهور خودت نقشی داشته باشیم و بتونیم تکامل بشریت رو به سمتی که دوست داری ببریم.

 

پروردگارم خواسته ی قلبی ما رو ببین و زندگی ما رو به سمتی ببر که بتونیم برای تو ایفای وظیفه کنیم. 

 

به سمتی که دوست داری و به سمتی که برای ما بهتره. 

 

به سمتی که به بوسیدن تو در انتهای زمان برسه.

 

که همین طور هم هست. که همین طور هم همه چیز رو شکل دادی و به ماها فرصت میدی که به تکامل فکر کنیم و ببینیم که

همه چیز به سمت تو داره میره و

همه چیز به سمت تو میره و

همه چیز به سمت تو میره.

 

از ما بپذیر که نمیفهمیم و از ما قبول کن عدم آگاهیمون رو و در خواب و بیداری به ما اطلاعات جدید بده و کمک کن اشتباهاتمون رو بفهمیم و به سمت کامل شدن بریم. به سمت تو شدن بریم و به سمت زیبا شدن بریم.

 

مثل خودت.

 

زیبای من.

 

  • ظریف

نظرات (۱)

  • سعید حقیقی پور
  • یاد مناجات های شهید چمران افتادم...چقدر دوست داشتم ببینمشون!

    پاسخ:
    چقدر خوب! مرسی. شاید به خوابت بیان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی