نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کلاس چندی عمو

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۲۵ ب.ظ

سلام

 

دیشب خواب دیدم یه جایی بود پیش فامیل بودم (که خیلی وقته ندیدمشون) بعد یکی ازم پرسید که چه مقطعی دارم تحصیل میکنم؟

 

منم یهویی جواب دادم آره ترم اول دانشگاهم

 

بعد یکم دیگه گذشت یادم اومد من که ترم اول نیستم. سال اولم نیستم.

گفتم نه نه سال چهارم دانشگاهم

 

بعد چند ثانیه یادم اومد فارغ التحصیل شدم

خندیدم و گفتم من چقدر گیجم من از کارشناسی فارغ التحصیل شدم راستی اصلا حواسم نیست.

 

بیدار شدم و یادم اومد نه تنها کارشناسی رو فارغ التحصیل شدم، بلکه ارشدمم خوندم.

یکم دیگه فکر کردم و یادم اومد نه تنها ارشدمم تموم شده من یکی دو ساله دارم کار میکنم.

 

دیگه ادامه ندادم فکر کردن رو وگرنه احتمالا تا الان ازدواج کرده بودم و بچه دار هم شده بودم!

احتمالا یکم بعدم اسم نوه ها رو باید یکی یکی از اولی میگفتم تا به هشتمی برسه!

 

  • ظریف

نظرات (۱۰)

:)))) فکرکردم چهرتون بیبی فیسه و بحث درمورد اونه

پاسخ:
اخیرا بالاخره موفق شدم سیبیل داشته باشم. یکم طول کشید.. مثل بقیه چیزا دیر و زود داره :) فکر کنم باهاش دیگه از اون بیبی فیسی در اومدم

😂😂😂😂😂😂😂

پاسخ:
:)

این موفقیت رو به شما و جامعه ی پسران بیبی فیس تبریک میگم :دی واقعا ریش و سیبیل تاثیر شگرفی داره تو چهره ی پسرا

پاسخ:
مرسی مرسی. هنوز تو ریش پیشرفتی نداشتم البته. سر موقعش! شایدم هیچ وقت! نمیدونم!

مهسایه چیه؟🤔

پاسخ:
شاید اگه دختر بودم اسمم رو مهسا میزاشتن؟ 

خب اون وقت «یه» چیه؟😁

پاسخ:
شاید یه جایی به دنیا میومدم که یه آخر اسم ها میزاشتن. مثلا نارایه، مهسایه
الانم تاحدی داریم تو شرایط خاص مثلا مهسایه خاله اینا
  • صورتی .‌‌‌‌
  • اتفاقا یه مدت تو داروخانه کار می‌کردم چندتا نوجوون دنبال کرم و این جور چیزا برای افزایش ریش و سبیل بودن. اون موقع کلی بهشون خندیدم. :|| 

    خیلی خواب بامزه‌ای بود. :)))

    پاسخ:
    یه حس نا امنی ای هویت جنسی به آدم میده مخصوصا تو اون سن های کم که آدم چیزای زیادی برای تعریف کردن خودش نداره.
    مرسی :))

    آقا..آقا...! ه ـ کسره!🤦🏻‍♀️

    پاسخ:
    :))

    چرا اگه دختر بودین اسمتونو نمیذاشتن مهدیه ؟!

     

    به نظرم این خیلی نزدیک تره /:

    پاسخ:
    نمیدونم! مهسایه هه قضیه اش مفصله! همینجوری گفتم اونو. ولی درست میگید احتمالا میزاشتن!

    چه جالب 

    من هیچ وقت اینو تجربه نکردم 

    الان چن سالته 

    پاسخ:
    اواسط ۲۰-۳۰ ؛)

    :) 

    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی