نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

روز موعود

چهارشنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۰۶:۳۸ ب.ظ

سلام

 

سال های سال پیش، به من وعده ی این روز را داده بودند

که روزی خواهد آمد که نتیجه ی سال های سال

درس خواندن و تلاش برای یادگیری

سخت ترین تست های کنکور برای من روشن خواهد شد

امروز روزی بود که سینوس و کسینوس 9 درجه را در زندگی واقعی لازم شد حساب کنم

  • ظریف

نظرات (۱۱)

  • زری シ‌‌‌
  • خب حالا امروز چی شد دقیقا ؟ :)

    پاسخ:
    تو افسانه ها گفته بودن مثلثات تو زندگی واقعی کاربرد خواهد داشت
  • زری シ‌‌‌
  • منم کنجکاو شدم ببینم کجای زندگی واقعی بوده اخه XD

    چون این افسانه هه خیلی افسانه اس :)

    پاسخ:
    برای گروه مکانیکمون باید یک برد الکترونیکی درست میکردم و یکم باید یه گوشه اش کج میشد که با بقیه جاها برخورد نداشته باشه

    عجب 

     

    نه درجه چی بوده؟

    پاسخ:
    یه طراحی مکانیکی که باید براش یک برد الکترونیکی درست میکردم نیاز داشت که بخاطر شرایطی که وجود داشت، یکم کج میشد

    سلام 

    نمیدونم چرا ی حسی بهم میگه این شعر هایی که جدیدا پست میکنین کار هوش مصنوعیه 😂😂

    چون بعد از اون پست از این ها زیاد میذارین. بعد یکمی حس مصنوعی هم ازشون برداشت میشه😁

    پاسخ:
    شاید هوش مصنوعی داره روی mindsphere که چیزی شبیه اتمسفر هست ولی از جنس ذهن، تاثیر میزاره و ذهن هامون رو درگیر میکنه!

    احتمالا خیلی حال کردی . 

    من که اینجور مواقع یعنی وقتی که مثلا یه چیزی که تو جزوه ریاضی معلممون تو دبیرستان گفته بود و هممون فکر میکردیم به هیچ دردمون نمیخوره یهو تو حوزه ای که دارم کار میکنم کاربردی میشه برام و مشکل فعلیمو با همون حل میکنم برق از چشام میپره از شدت حال کردن به معنای واقعی . هرچند کم پیش اومده این موقعیت البته :)

    پاسخ:
    دارم به این نتیجه میرسم که کار کاره و باید انجامش داد

    مشخصه که شور و شعف خاصی داشته براتون :)

    کاش همه ی تلاشامون اینجور میشد ...

    پاسخ:
    واقعیت اینه که مثلثات خیلی وقتا تو زندگی بدردم خورده ولی امروز میخواستم سعی کنم از فضای جدی در بیام و یه چیزی بنویسم که شاید لبخند به لب خواننده های بلاگم بیاره

    چه جالب

    برای من هم مورد مشابه زیادی اتفاق افتاده که لازم شد به کتابهای درسی مراجعه کنم ببینم چه جوری حلش کردم

    پاسخ:
    شما که همواره کتاب همراهتون هست

    ۱۴۴ واحد درسی برای کارشناسی پاس کردم ولی سرکار چهار واحدش اونهم درحد چند فصل به دردم میخوره، متاسفانه توی محیط واقعی، مطالب کتاب اونقدرها هم بدرد نمیخورن

    پاسخ:
    شاید کتاب های بهتری باید بخونیم که بیشتر به واقعیت نزدیک باشن

    🤣🤣🤣🤣

    پاسخ:
    یه نفر :)
  • هلن پراسپرو
  • وای خدای من XD

    اسکرین گرفتم تا نشون دوستان زامبی شده از مثلثاتم بدم، شاید یه نور امیدی بشه تو تاریکی ساعت مطالعه بالاشون.

    پاسخ:
    :) بخونن درصد بالا بزنن

    به امید روزی که همه ی علم به دردمون بخوره

    پاسخ:
    به امید اون روز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی