نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

PiPeLiNe

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۳۶ ق.ظ

سلام

خوشحالم که قبل مرگ میتونم بگم این پایپ لاین تموم شد با کمی ماست مالی

حالا میخوام یکمی ازین بحث شیرین براتون بگم...

.

.

نه واقعا فکر کردی بعد 1شب نخوابیدن و ساعت 1.5 شب میام مثلا این اراجیف رو توضیح میدم؟!

نه جدی همچین فکری کردی ؟

حالا جدا ازین شوخی ها 

خدا رو شکر واقعا تموم شد دهنم آسفالت شد

  • ظریف

نظرات (۱)

هرچند چند ساعت دیگه مدار مخ دارم و اصلا حوصله نوشتن ندارم .. 
ولی چون حرف از پایپلاین اومد یاد CA4 منطقی افتادم ... خیلی قشنگ بود ... 
پایپلاین عالی بود ... وقتی تموم شد .. خیلی خیلی لذت بخش بود ... 
یاد ترم سه افتادم :دی ... 
راستی اینا اراجیف نیستن .... 
فک کنم ارزشش را داشت که بابتش یه شب نخوابیدی 
دوستدارم از جزئیاتش هم بگی لطفا :دی 
پاسخ:
کاظم 
کاااااااااااااااااظم 
کااااااااااااااااااااااااااااااااااااظم
از دور قشنگن!! وقتی میری توش واقعا خر کاریه من کلی کار دارم ولی باید نزدیک 20 ساعت رو یه سی پی یو اییی که طرز کارش رو میدونم وقت بزارم که کار کنه خب این خوب نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی