نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دبل چک

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ب.ظ

سلام

یه چیزی داشتم میساختم که دو تا برد داره و توی جعبه باید قرار بگیره

سایز بندی ها رو ده بار چک کردم

دو روز تمام سیم های برد ها رو چند بار چک کردم

شماتیک ها رو هم

و در نهایت تنها چیزی که نمیشد چک کردش، سیمی که دو تا بر رو بهم وصل میکنه رو فقط چک نکردم و امروز متوجه شدم که اونو اشتباه زدم :(

سیم روی برد باید به صورت قرینه بره تو کانکتور حالا دوتا حالت هست :

1- فردا میرم و سیم fpc دوازده پین معکوس تو بازار هست

2- اگه نبود کانکتور قرینه 

3- اگه دوتای بالا نشه :) دهنم صافه

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی