نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

PFC

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ق.ظ

سلام

چند روز اخیر برای یه کاری که اگه بگیره خیلی عالی میشه با یه پدیده ای به اسم PFC آشنا شدم. قبلا فقط یه بار آقای مرسلی گفته بود که چی کار میکنه ولی خیلی لمسش نکرده بودم. ولی این داکیومنته بسیار خوب از اول گفته داستانو.

 

واقعیت اینه که تو توانای پایین 200 وات گویا استفاده از PFC چیز الزامی ای نیست. فرض کنید 200 وات اکتیو دارید میکشید یه 100 واتم ری اکتیو بکشید کی براش مهمه اصن. ولی تو توانای بالاتر واقعا چیز مهمیه. منم چون هیچ وقت به پستم چیز بیشتر از 200 وات نخورده بود اصن برام مهم نبود.


اگه شما هم میخواید یه جورایی خیلی لذت ببرید از یه مدار ساده پیشنهاد میکنم این داکیومنت فوق العاده شرکت ON Semiconductor رو مطالعه کنید. واقعا دمشون گرم خیلی عالی نوشتن.

اسم داکیومنت :

Power Factor Correction (PFC) Handbook

که اگه لینک خراب شد بعدا بتونید سرچ کنید

اینم لینک

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی