نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شام آمریکایی

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰ ق.ظ


سلام

یه روز صبح آزمایشگاه فوتونیک بودم و کاظم داشت برای خودشو یکی دو نفر دیگه صبحونه درست میکرد. میشنیدم میگن این صبحونه آمریکایی چی شد و کی حاضر میشه؟ (دیدم که داشت تخم مرغ و ... درست میشه) گفتم که چرا بهش میگید صبحونه آمریکایی گفت اینو اولین بار تو یه رستوران بین راهی تو رشت خوردیم اونجا زده بود اسمشو آمریکایی. حالا اینا بهش میگن آمریکایی رشتی :). اون روز صبحونه خورده بودم و یه لقمه ازش زدم واقعا خوب بود.

دیشب که مجبور شدیم آزمایشگاهشون بمونیم یکم لحیم کاری کنیم، گفتم ازون صبحونه آمریکاییا برا شام درست کن.(ساعت23:15)

مواد لازم برای 2 نفر گشنه :) یا 3-4 نفر همینجوری

4 تا تخم مرغ

2 تا پنیر خامه ای(گویا یکی هم کافیه)

یه بسته کوچیک قارچ(حدود 10-15 تا قارچ)

اینجوریه که قارچ رو خورد میکنید به قول معروف نگینی

کف ظرف میریزید میزارید آبش بره یکم

بعد روش پنیر خامه ای میریزید و میزارید تو اجاق ماکرویو

بعدش که یکمم اون اونتو موند هل میدید موادو به طرف ظرف که نصف ظرف خالی بشه و بقیه ظرف رو تخم مرغ میریزید. و حتما زرده های رو میزنید باز بشه وگرنه تو ماکروویو میترکه!

همین دیگه میزارید دوباره بقیشون هم بپزه با هم 

بعدشم نوش جان!!


پ.ن.1 آدم این استعدادا رو تو دانشگاه میبینه به وجد میاد. یه بارم آقای مرسلی با تخم مرغ دوتا چیز درست کرد که واقعا یکی از بهترین مزه های زندگیم بود

پ.ن.2 فکر کنم تو پست قبلی راجع به  Arrival زیاده روی کردم. چون 2 نفر خوششون نیومد و 1 نفر خوشش اومد. البته من سر حرفم هستم.

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی