نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

گیاه خواری

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۰۱ ق.ظ

سلام

یکی از همخونه ای هام گیاه خواره یخچالرو ببینید:



امروز داشت ناهار درست میکرد چیزای عجیبی بود که میخورد

پیاز رو با یه نوع کلم قاطی کرد گزاشت تو فر. با روغن زیتون. یه نوع قارچ دارن اینجا قط یه کف دسته. اونم سرخ کرد. میگفت نقش همبرگر رو میتونه داشته باشه وقتی سرخ میشه.


تئاتر درس میده تو یه دبیرستان فرانسوی زبون و قراره فیلم grease رو اجرا کنن. بهش گفتم فیلمش یکم بزرگسال نیست؟ گفت که چرا من انتخاب نکردم. مدرسه انتخاب کرده. خیلی هم خونواده ها کاری ندارن. فیلمش رو نمیدونم دیدید یا نه. میگفت که بعضی جاهاش بچه ها رو باید مجبور کنم ادای واین خوردن و سیگار کشیدن در بیارن :)) بعد یه مدل آبنبات نشون داد که شبیه سیگار بود گفت ازینا میدم بهشون

یه تابلو هم داشت درست میکرد جزو چیزای تو صحنه بود:



تقصیر بیانه این تصویرا رو خودش تصمیم میگیره بچرخونه خودتون دیگه زحمتشو بکشید. 

با موبایل مینویسم فشرده کردن تصویرا سخته خلاصه اینم ببخشید!


با یه نفر که اصلیتش چینی بود ولی تو تورنتو بزرگ شده بود راجعبه برنج صحبت میکردم. میگفت چرا شما چیز میز رو برنج میریزید. ما چیز بدی میدونیم و برنج تو فرهنگشون باید خودش خالی خورده بشه! بی احترامیه بهش

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی