نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

walmart

پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ب.ظ

سلام

اسمشو که حتما شنیدید، یه فروشگاه زنجیره ایه مثل چیزای دیگه، میدونم تو کانادا و آمریکا هست و ویژگیشم اینه که یکم قیمتاش ارزون تره (نه خیلی ولی خب هست) و یه چیزایی مثل اسکوتر برقی برای افرادی که سنگین وزنن داره،

حالا اینا به کنار، گویا تو آمریکا، مردمی که میرن والمارت یه طبقه ی خاصی از مردم هستن و بعضی وقتا یه چیزای عجیب غریبی تو والمارت دیده میشه و خلاصه سرچ کنید people of walmart یا همچین چیزایی کلی پیج اینستا و ایمجر و ... هست راجع به این موضوع!


https://imgur.com/gallery/q3eOo


ولی این موضوع بیشتر تو آمریکاس من دیروز یا پریروز رفتم والمارت اینجا که 45 دقیقه از خونم فاصله داره، خیلی چیز عجیبی نبود.

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی