نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

لینکین پارک

جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۹ ب.ظ

سلام


وقتی میرم آزمایشگاه یه آهنگی میزارم پس زمینه معمولا چیزای بی کلام میزارم بعضی وقتا هم با کلام.. امروز یهویی هوس کردم لینکین پارک بعد 6 ماه شاید گوش کنم. تو یوتیوب سرچ زدم اسم آهنگی که میخواستم رو یادم نمیومد. دیدم دومین سرچ یه آهنگیه که نشنیدم، من کلا از آهنگاشون خیلی خوشم نمیومد فقط 2-3 تاشو دوست داشتم. گفتم حالا اینو ببینم چیه. اسمش One more lightبود. بازش کردم و دیدم آهنگ آرومیه رفتم کامنتا رو بخونم دیدم چقدر کامنتای تازه زیاده. قاطیشون دیدم دارن به 20 جولای بودن اشاره میکنن. رفتم سرچ کردم دیدم که سالگرد چستره! خیلی عجیبه ها... چقدر احتمال داره. تازه آهنگه هم یه جورایی یادبود چستره. 

  • ظریف

نظرات (۵)

چستر چیه؟
پاسخ:
یکی از خواننده هاشون
شخصا دوسش داشتم خودکشی کرد
چقدر من این گروه رو دوست دارم. جاش واقعا خالیه...
روحش شاد
پاسخ:
مرسی استاد
بالاخره مشکلت با بخش نظرا بنظر حل شده 
چستر چیه بابا؛ برو میثم مطیعی گوش بده :)
پاسخ:
خخخ :) هوسی بعضی وقتا..
تو آهنگاش کاملا معلومه انرژی میزاره و اصلا شبیه این خواننده های از دماغ فیل افتاده نیس، یکم جالبه
یا جالب بود
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
کلید اسرار
این قسمت: ** **
پاسخ:
...
اره اهنگ قشنگیه واقعا یک سری اهنگ دارن Linkin park که واقعا باحاله بخصوص قدیمی هاشون که محشره مثل skin to bone , what I've done , یا مخصوصا  bleed it out  که موزیکش فقط حال میده واسه ورزش کردن ولی حیف اهنگ در مورد ناامیدی از زندگی زیاد دارند که جالب نیست مثل given up در هر صورت حال میده سر کار  و درس اهنگ گوش دادن یادمه کارشناسی دزدکی سیم هندزفری رو از تو استینم رد میکردم و سر هندزفری رو میگذاشتم وسط کف دستم و دستم رو میگذاشتم روی گوشم مثلا مثل بقیه دستم زیر سرم بود و به استاد گوش میدادم ولی خدا میدونه 4سال کارشناسی سر کلاس عمومی و کلاس هایی که از استادش خوشم نمی اومد چند هزار ساعت اهنگ گوش دادم ;) چه حالی میداد که استاد فکر میکرد دارم برای اون سر تکون میدم نه به ریتم اهنگ :):):):) 

پاسخ:
دقیقا من برای what I've done رفتم یوتیوب ولیذاین به پستم خورد.
هه چه ایده جالبی نمیدونم چرا به ذهن من نرسید... کلی فرصت های کلاس های عمومی رو از دست دادم!! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی