نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کادو!

پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۴۳ ق.ظ


سلام

28 شهریور تولد بیست و چند سالگیم بودش، 

ازون جا که کلا روزای خوبی نبود (مربوط به محرم!) ... خیلی پست مرتبط ننوشتم که زادروز این بزرگوار رو گرامی بدارید!

ولی حالا هرچی هست، برا خودم یه کادو سفارش دادم امروز رسید!

خیلی وقت بود، بیشتر از یه سال شاید میخواستم برم یه پوستر اینتراستلار (بهترین فیلمی که بشر ساخته) بدم پرینت کنن برام ولی هی تنبلیم میومد، داشتم فکر میکردم دیدم چه موقعی بهترزین :) !

چقد خودمو دوس دارم من :/

خوشگله نه؟ 

سایزش A2 هست که چیز قابل قبولیه بنظرم!

میخواستم ورتیکال عکس بگیرم ولی بیان میچرخونه تصویرا رو همه رو افقی نشون میده 

  • ظریف

نظرات (۱۲)

مبارکه:)
هم تولد، هم پوستر!
پاسخ:
مرسی ازتون! 
مبارکه:)
پاسخ:
مممنونتون! 
مبارک باشه حاجی. هم تولد، هم صدهزارتایی شدن بازدید وبلاگت :)
پاسخ:
مرسی ازتون‌!
بیشترش رباتا و موتورای جستجو ان :)) ولی بازم مرسی
  • مهــ ـــسا
  • تولدتون مبارک.
    همین که عکس رو دیدم،قبل خوندن متن با خودم گفتم نمیدونم پوستر چیه ولی منو یاد اینتراستلار میندازه!
    پاسخ:
    ممنونم ازتون، اوهوم سیاهچاله اش! 
    چه ملت خودشون رو تحویل میگیرن :)

    اینم گوش بده

    http://bayanbox.ir/info/9163411996712209334/Mohammad-Noori-Tavalod-www.new-song.ir
    پاسخ:
    پ چی، ما تحگیل نگیریم کی تحویل بگیره پ :))
    آخ آخ خدا بیامرزتش آهنگاش عالی بودن ممنونتون
    پوستر اینترستلارتون خیلییی خوبه ^_^
    تولدتونم مبارک باشه :)
    پاسخ:
    ممنونتون!! 
    مبارک باشه
    پاسخ:
    تشکر! 
    نمیشناسمش
    اینم هدیه دادن بهم امروز :)
    پاسخ:
    آقامون خدابیامرز محمد نوریه دیه :)
    چه هدیه خوبی!
    تولدت مبارک
    ان شاءالله صد سال به خوبی و خوشی
    پاسخ:
    مرسی علی آقا! التماس دعا! 
    اینتراستلار واقعا بی نظیره. به نظرم اگه تونستی حتی یه نسخه ی اورجینالشو بگیر و آرشیو کن. به جز فیلمنامه، فضاسازی و کارگردانی و جلوه های ویژه ی عالی و مبتنی بر علمش، یه غمِ تنهایی عجیبی توش هست. حداقل برای من که این جوریه. من بر خلاف همه معتقدم این فیلم حتی از ادیسه ی کوبریک هم بهتره.
    پاسخ:
    واو تاحالا در مورد اینتراستلار با کسی انقدر هم نظر نبودم.
    این که گفتید مبتنی بر علم رو دوس داشتم واقعا
    بنظرم اون ادیسه هه زمان خودش شاید یه چیزی بوده ولی الان دیگه انصافا من که خوابم میبره سر فیلمش
  • ایران ایران
  • منم از این کارها کردم عالیه
    پاسخ:
    داشتم فکر میکردم چرا زودتر ازین کارا نکردم! حال میده واقعا
  • ایران ایران
  • اره خیلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی