نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

های

يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۴ ب.ظ

سلام


چند وقت پیش پارتی فارغ‌التحصیلی یکی از بچه ها بود. این شخص فارغ التحصیل و یکی دیگه از بچه های اهل دل حسابی تو آسمونا بودن و داشتن حرفای عمیق میزدن. منم داشتم گوش میدادم.

شخص شماره دو داشت میگفت که:

خواهرم داشت میگفت من خودمم وقتی بهم میگفتن تا وقتی مادر نشی نمیفهمی مادر چه حسی داره فکر میکردم یه کلیشه است و چیزیه که همه میگن و در نهایتم چیز خاصی نیست. میگفت که وقتی مادر شدم تازه فهمیدم منظورشون چی بوده. میگفت وقتی مادر میشی اون بچه یه موجود جدا و مستقل بنظرت نمیاد. یه تیکه از خودته! انگار خودت خودتی و اون یه تیکه از خودته و چیزی که حس میکنه رو حس میکنی و انگار یه موجود هستی.


---------------------

با یه خانمی داشتم صحبت میکردم میگفت مالزی رفته بوده. ازم میپرسید شما دستشویی تو ایران دارید؟ گفت خب آره خب!! گفت نه منظورم دستشویی عادی بود :))


---------------------


  • ظریف

نظرات (۶)

مگه فرقی بین دستشویی عادی و پیشرفته هست ؟ :))))
پاسخ:
منظورش این بود که دستشویی های ما غیر عادیه :))
عین ماها که با دستشویی های اینا مشکل داریم
دستشویی عادی:)))
پاسخ:
:))))
آهان اوکی فهمیدم .. مشکل با دستشویی ایرانی هاس .  و مشکل ما هم با دستشویی خارجی هاس . :)))
پاسخ:
آره هرچی هست زیر سر همینه
عادی :)
پاسخ:
:)))
  • مریــــ ـــــم
  • ناعادی تر از دسشویی اونامگه داریم؟
    :دی

    پاسخ:
    والا :)) 
    بحث دستشویی شد، من به صورت ویژه مجبور شدم امروز از اون دستشویی های غیر عادی استفاده کنم؛ خیلی غیر عادی بود. یه جوری بود.
    پاسخ:
    :)))) ۱۰٪ این پست به دستشویی ربط داشت همه کامنت ها ولی مربوط به دستشویی شد :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی