نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

گربه

يكشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۵۲ ب.ظ

سلام

تو اون رستوران چینیه که قبلنا رفته بودیم رفتیم بازم. داشتیم با صاحب رستورانه چرت پرت میگفتیم(جای کویچیکیه و آدم خودمونی ایه) قبل اومدن غذا بحث گربه خوردن چینیا شد. خودش یعنی اصن مطرح کرد اینو. من گفتم همیشه فکر میکردم شایعه است و زیاد جدی نیست، گفت خب هر جایی چیزی رو میخوره که دور و برشه، و به نظر مردم جاهای دیگه بد بنظرم میاد. مثلا اونجا ها که جنوب چینه، خیلی داغونه و هرچیزی رسما پیدا کنن میخورن. میگفت فکر میکنی مثلا بعضی ازین کشورای داغون آفریقایی که هیچی ندارن بخورن گربه دستشون بیاد نمیخورن؟

ولی جالب بود که میگفت غذای بعضی جاها به نظر مردم بقیه جاها ممکنه حال به هم زن بیاد.

مثلا ما گوشت گوسفند و بره و بعضا بز و بعضا شتر تو غذاهامون میتونه باشه، اینو به اینا میگی حالشون یجوری میشه که غیر منطقیه! 

یا مثلا یه غذای انگلیسی هست blood sausage از اسمش مشخصه چه چیزیه

یا مثلا ما کله پاچه داریم که دیگه سلطانیه تو غذاهای با قیافه عجیب

یا همین چینیا، مغز ماهی یا میمون میخورن بعضیاشون 

یا این که چقدر زیاد گوشت خوک جزو رژیم غذایی اینا هست

یا اینجا استیک خرس دارن تو بعضی مناطق(بعد از گوشت گوسفند بدشون میاد :/ )

خلاصه بحثای اشتها برانگیز قبل خوردن غذا کردیم :/

  • ظریف

نظرات (۸)

ی برنامه داشت شبکه آریرانگ کره جنوبی
نشون میداد لذیذ ترین غذای ژاپن ی نوع لاک پشت بود ک گوشت قرمز داره :/
بعد دقت کردی همین چینیا ک انقدر چیزای مزخرف میخورن چقدر چهره و دندونای ناسالمی دارن؟ 
پاسخ:
اییییی
نمدونم اونایی که داغونن ازینا میخورن یا اونایی که ازینا میخورن داغونن
ولی کلا خیلی جوون میمونن اصن سنشون معلوم نیس
خدایی گوسفند خوردن خیلی منطقی تر از خوردن سوسک و گربه و اونجور چیزاست:/
پاسخ:
چون ایرانی ایم لابد :) 
نوش جانت :|
پاسخ:
من که گربه نخوردم! تو خود چین یسریا میخورن :) من مجبورم غذا علفی بگیرم ازینا که حلال باشه
خوب لایک
پاسخ:
مرسی
من هنوز با کله پاچهٔ خودمون کنار نیومدم، اون وقت گربه رو کجای دلم بذارم
مریض نمیشن اینا رو می‌خورن؟
پاسخ:
منم همینطور!
نمدونم شاید خوب بپزیش خوشمزه بشه :) 
یکی از فامیلا تعریف می‌کرد که همکارشون رفته چین و «لواشک گربه» (احتمالا باید گوشت خشک شده بوده باشه) سوغات آورده و بعضیا هم استقبال کردن و خوردن:))
یه غذای دیگه‌ی چینی هم که شنیدم خیلی معروفه و خیلی اشرافیه، پنجه‌ی سگه.
یه چیز دیگه هم هست که نمیگم:))))) اون دیگه خیلی حال به هم زن تره :دی
پاسخ:
:!!!!!!!!!
ای خدا!
چقدر اپن مایندن که امتحان کردنش و خوششونم اومده!
خیلی حال بهم زن بود :)) 
یه کتاب داشتم طرف می خواست کله پاچه رو امتحان کنه توش
نوشته بود من زل زدم تو چشماش اونم زل زد به من
خلاصه من نتونستم بخورمش
پاسخ:
دقیقا مشکل منم همینه :/
مارک حلال نیست یعنی؟ که علفی می خرید؟
پاسخ:
هستش ولی رستوران چینی گوشتش رو حلال تهیه نمیکنه :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی